Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Haziran '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

E-günlüğümün belası gelmiş

Bela geliyorum demez...

Merhaba e-günlüğüm;

Dün gece aranan kan bulundu. Boss'u gezdirirken, arkamdan "böööö" diye bir ses yükseldi ve az daha boss tarafından ısırılıyordu. Korkutayım derken kendisi korkudan ölüyordu. Evet en sonun da belalı göründü. İş seyahatinde imiş. Genelde iş seyahatine erkekler çıkar diye bilinir ama demek ki günümüzde kadınlar da çıkıyor. Oh ne güzel, bazan herkes iş seyahatin de olabiliyor. Antalya ve Adana'ya gitmiş, beni çok özlemiş, falan... Sanki birlikte yaşıyormuşuz gibi bir de hesap veriyor. Bunları yaptım, şurada kaldım, şuraya gittim falan gibi... Bir süre yürüdük ve sohbet ettik. Sanırım cumartesi akşamını beklemeyecek. Bana göre hava hoş ve güneşli.

Evet sayın günlüğüm; Dün gece bundan başka alışveriş yaptım. Elime bir liste tutuşturuldu ve gidip onları aldım. Bu ticari rekabeti çok seviyorum. Rakı fiyatları bile inmiş. Tabiki aldım bir şişe. Bir de 5 ytl lik indirim kuponu aldım. Otuz ytl lik alışveriş yaparsam onu düşecekler. Bu da güzel. Üstelik içki dahil.

Sakin geçen bir çarşamba günü yine seninleyim sevgili e-günlüğüm.

Teşekkür etsene be adam! İnsan nezaketen bir gülümser... Hep böyle oluyor. Hem ters yoldan giriyorlar, yol veriyorum, suratlar kaktüs bozması gibi geçiyorlar. Saygısızlar ne olacak.

Zaten bu aralar içimden bol bol küfür ediyorum. Küfür literatürüm gelişti. Neden mi? Neden olacak, yakın mesafelere motorla dağıtıma çıkıyorum ve motoru araçtan sayan yok. Üzerime üzerime gelmeler, yol almalar, hiçe saymalar gırla gidiyor. Ondan sonra kaza yapınca kabahat motorcularda... Ehliyet de yetmiyor bu trafik de. Cambaz olmak gerek. Hatta Psikolog olup karşındakinin kişilik analizini yapıp, ona göre önceden ne yapacağını tahmin etmek gerek. Felsefe bilip, karşındakinin dünya görüşünü tahmin edip nasıl araba kullanacağını ve trafik olayına nasıl baktığını anlamak gerek. Sosyolog olup gelenin sosyal yapısını ve eğitim düzeyini, kökenini anlamak gerek. En iyisi genlerine bakıp öyle ehliyet verelim. Sülalesinde daha önce kaza yapmış birisi varsa ona ehliyet vermeyelim. Kesin gen yolu ile geçmiştir.

Sakin geçen günler benim geyik tarafım kabarıyor değerli günlüğüm. Katlandığın için teşekkür ederim.

"Bu gün sakin geçiyor" diye yazdıkça telefon çalıyor sipariş geliyor ve yazdıklarım kesintiye uğruyor.

Derken biraz önce oturduğum bina da pitbull sahibi ile tartıştım. O bahçeye çıktığı zaman Boss yırtıyor kendini. Bir çözüm bulmazsak bütün mahalle doğal olarak şikayetçi olur. Çözüm olarak köpeğini çıkarmadan bana haber vermesini istedim. Ben de Boss'u alıp dükkana koyacağım.

Offff gerildim.

Değerli e- günlüğüm; Yazmıyorum artık, bu günlük bu kadar. Yarın yine yazışmak üzere.

Hoşçakal.

Biliyor musun? Central Park'da yüzmek yasalara aykırıymış... (öğrendiğim iyi oldu, gidince yüzmeyeyim)

Güzel söz: "Gerçek ayakkabılarını giymeden, yalan üç kez dünyayı dolaşır..." MARK TWAIN

 
Toplam blog
: 512
: 549
Kayıt tarihi
: 06.02.08
 
 

Bir varmış, bir yokmuş... Sağlık, huzur, mutluluk. Başka hiç bir şeye önem vermem bu hayatta. Bu yüz..