Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Nisan '10

 
Kategori
Yazılım
Okunma Sayısı
755
 

E-Ticaret sitelerinde yapılan büyük hata

E-ticaret siteleri aslında içinde hiç çalışanı olmayan kapıları sonuna kadar açık büyük birer mağaza gibi davranırlar. Ziyaretciler yani potansiyel müşteriler bu sitelere girer camların arkasından ürünlere bakar ve altlarına iliştirilmiş kağıtlardan özelliklerini okuyarak ürün veya hizmetler hakkında tek taraflı bilgi edinmeye çalışır. Unutmamak gerekir ki burada yapılan müşterinin kendi çabaları ile ürünleri veya hizmetler anlamaya çalışmasıdır. Gerçek hayatta durum farklıdır alışveriş döngüsü müşterilere bir müşteri temsilcisi ile yardım edilerek ve onların ihtiyaçları ve eğilimleri yönünde pazarlama yapılarak satın alma prosedürünün gerçekleşmesini sağlayarak olmaktadır. İşte online destek teknolojisinin nimetlerinden faydalanarak bu alışıla gelmiş alışveriş döngüsünün internet sitelerinde de uygulanmasını sağlayarak online satışları ve tanıtımların performansı arttırılabilir. Fakat günümüzde e-ticaret siteleri canlı destek hizmeti vermemekte ve ziyaretci eğilimleri gözetilmeden ürünleri satın almaları beklenmektedir.

İstatistiklere bakıldığında e-ticaret yapılan sitelerde 1000 tekil ziyaretciden 1 kişinin satın alma prosedürünü yerine getirdiği görülmektedir. Durumun vahamiyeti bu kadar büyük iken e-ticaret siteleri işletmecileri her nedense ziyaretcilerinin halen kendi kendilerine alışveriş yapmasını beklemektedir.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 3
Toplam yorum
: 0
Toplam mesaj
: 0
Ort. okunma sayısı
: 824
Kayıt tarihi
: 11.04.10
 
 

Yazılım konusunda aldığım eğitimler sayesinde bu sektörün faydalarını ve ihtiyaçlarını çok iyi bil..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster