Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Nisan '13

 
Kategori
Şiir
 

Efsûs / ?????

Efsûs / ?????
 

I.

ins kokusu sinmemiş bâkir beldelerden geçerken
hâtırâtına katran karası küfür tohumları saçıyorum
 
karıncalar ateşime su taşırken
aziz göğercinlere senden bahsediyor
dolunaylı geceler düşlüyor
arada çocuklara senli masallar okuyorum
ağlıyorlar
 
- sen burda gülmelisin maça kızı  -
 
onların ağlaşmalarına katık ediyorum
sana duyuramadığım bileylenmiş en deli zılgıtlarımı
 
bir tambur duymayıversin kulaklarım
en hırçın dalgalar vurur sahilime
bir göğe bakar bir de sen derim
şiir hiç olmadığı kadar gebe kalır hüzne
ve düşer leyl veyle
 
biliyor musun
bana elvedan ve ele merhaban
 
kaç katre-i efkâr
kaç günah eder
 
II.
 
ins kokusu sinmemiş bâkir beldelerden geçerken
hâtırâtına katran karası küfür tohumları saçıyorum
 
Tanrısal iklimin bozulduğu on sekiz yaşımın 
soğuk kavgasıydı kınalı gözlerin
 
burda gözlerini tavaf etsin ç/ayyaş gözlerim
 
elçilere inen âsumanî kelimâtın ilkidir 
şu yayına oturtamadığımız aşkvârî şey
 
dedim ya dilber
bir göğe bakar bir de sen derim
 
geceleri masallarla uyutulmuş çocukluğu
severken uyutulmuş gençliğe 
kim değişir ki
 
Selcen kıza da acırım
derdimle dertlenir durur
neçe zamandır tebessüm zuhur etmemiştir peçesinde
 
uykumu rafa kaldırıp bir ağrı kesici yakıyorum
ve taşrada şems batıdan doğuyor bugün
 
vay leyli
 
...
 
? / 02-03 / 2013
 
Kiev Millî Dilbilim Üniversitesi Hazırlık Fakültesi Dekanı Maryana Bondar'a sonsuz teşekkürlerimle...

http://www.youtube.com/watch?v=4cj58m-DXw0&feature=youtu.be
 
Toplam blog
: 14
: 176
Kayıt tarihi
: 16.04.11
 
 

Rusça-İngilizce Dil ve Edebiyatı öğrencisiyim. ..