Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Eylül '10

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Eğer insan olmak istiyorsanız...

Eğer insan olmak istiyorsanız...
 

AYI FİLM


Evet bugün belki de bir çok kişinin hayatındaki en zor sözü söylüyorum ama bunu kabullenmesi gerek kişilerin diye söylüyorum. "İnsan" gibi yaşayanlardan tiksindim...

Bir çok canlının türleri konusundaki sorularına "insanım" diye cevab vermesi, onların hiçbir zaman insan dışı hareketlerini kabul etmeyişlerinden kaynaklanıyor. Eğer gerçekten insan olmak istiyorsanız veya "günümüz insanları" ve "hayvanlar" arasındaki farkı anlamak için izlemeyenler izlesin, izleyenler de tekrar hatırlasın diye Fransız yönetmen "Jean-Jacques Annaud" un "AYI" adlı filmini şiddetle tavsiye ediyorum!

Esat YALÇIN
 
Toplam blog
: 17
: 490
Kayıt tarihi
: 20.09.10
 
 

Merhaba ben Esat Yalçın. Biraz masalsı biraz gerçek, bir o kadar hayalperest bir hayli de kararlı..