Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mart '12

     
    Kategori
    Güncel
     

    Eğitim sistemindeki değişiklik hakkında düşünce ve sorularım

    Eğitim sistemimizde yapılacak olan değişiklik niye alelacele ve  yarımyamalak karşımıza geldi? Evlatlarımızı daha erken yaşlarda İmam Hatip Liselerine veya Açık Öğretim Kurumlarına yönlendir - mekteki amaç ne olabilir?  Dindar bir nesil yetiştirmek için  bu kadar aceleye gerek var mı.

    İmam Hatip Liselerinin, Milli Görüşün arkabahçesi olduğu günümüzde kabül gören bir gerçektir.  Beynimde dolaşan düşünceler bana şöyle sorular yönetiyor. İktidar ile bu günlerde arası iyi olmayan cemaat mensuplarından kaç tanesi imam hatip kökenli. Cemaatin asıl çıkış noktasının eğitim kurumları olduğunu varsayarsak  bu tezimiz ne kadar doğru olur.

    Kıymetli görüşlerinizi bekliyorum. Benim yaptığım bir fikir jimlastiği. Tüm okuyanlarıma saygılarımı sunarım

     
    Toplam blog
    : 1
    : 105
    Kayıt tarihi
    : 07.05.07
     
     

    Afyonkarahisar'da ikamet eden, emekli bir muhasebeciyim. Herkese sevgi ve saygılarımı sunarım. ..