Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Eylül '09

 
Kategori
Eğitim
 

Eğitimde teknoloji

Bir eğitimci olarak elektoronik kitapların ilköğretime girmemesini istiyorum. Bunu yapmakla çocuklarımızı tembelliğe alıştırdığımızın farkında değiliz sanırım! Bu şekilde nasıl hayata hazırlayabiliriz onları? Belli bir yaşa geldiklerinde nasıl olurda çalışmaktan, emek vermekten, kazanmaktan bahsedeceğiz? Evet kabul ediyorum; teknolojik bir çağda yaşıyoruz, hatta bilgisayar kullanımının çocuklarımız üzerinde yararları da vardır. (el göz koordinasyonunu sağlar, el kasları gelişimi açısından gerekli egzersizleri de sağlar)tabiki bunun nimetlerinden yararlanacaklar fakat henüz ilköğretim seviyesindeki çocukların eline elektoronik kitapları vererek çok fazla hazıra alıştırmış olmuyor muyuz?

Çocuk sayfaları çevirmeyecek, kitap kokusunu içine çekemeyecek, istediği bilgileri bir tuşa dokunarak(basarak bile değil, DOKUNARAK!) önüne getirebilecek...
Bu konunun tam olarak sisteme girmeden bir kez daha düşünülmesi taraftarıyım. Ve eğitim ile ilgili yenilikler yapılandırılırken eğitimcilerin görüşlerinin alınması gerektiğini düşünüyorum.

 
Toplam blog
: 2
: 937
Kayıt tarihi
: 29.08.09
 
 

Ardahanlıyım, İstanbulda doğup büyüdüm. 27 yaşında çiçeği burnunda bir öğretmenim. (aslında 7 yıldır..