Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ağustos '07

 
Kategori
Eğitim
 

Eğitimde uyuşturucu ve zararlı maddelere bakış

Eğitimde uyuşturucu ve zararlı maddelere bakış
 

Milli Eğitim Bakanlığı’nın pazartesi günü Resmi Gazete’de yayımlanarak yürürlüğe giren yönetmeliğe göre eski yönetmelikteki “Okul değiştirme” cezası öngören “Alkol veya bağımlı maddeleri kullanmak veya bulundurmak, başkalarını kullandırmaya teşvik etmek” maddesi değiştirildi. Bu madde kaldırılarak, “Başkalarını, alkol veya bağımlılık yapan maddeleri kullanmaya teşvik etmek” olarak sınırlandırıldı. Bu değişiklik ile alkol ve uyuşturucu kullanmak suç kapsamından çıkarıldı.

İlköğretim Genel Müdür Vekili İbrahim Er, yönetmelikteki değişiklik ile ilgili olarak, “Alkol ve uyuşturucu madde bağımlılığı normal değil, anormal bir durumdur ve ortada bir sorun vardır. Öğrenciyi okuldan atarak sorunu çözemezsiniz. Öğrenci okuldan uzaklaşınca tamamen kaybediliyor. Hatta bize ‘Neden onları dışlıyorsunuz’ deniliyordu. Okulda bir öğrencinin alkol veya uyuşturucu kullandığı tespit edilirse aynı okulda kalacak ve tedavi olacak” dedi.
( Alıntı : http://www.ogretmenlersitesi.com/haberoku.asp?Kod=6010 )

Bu nasıl mantıktır anlayamadım. Uyuşturucu ve alkol kullanan bir öğrenci diğer öğrencilere örnek teşkil etmeden nasıl tedavi edilebilirki.
Bu tedavi süresinde diğer öğrencilerin bu maddelere özenmeyeceğinin garantisini kim verebilir.

Bu konuda yorumlarınızı ve tepkilerinizi bekliyorum. Eğitim sahip çıkılması gereken en önemli sermayemizdir.

...LÜTFEN...

 
Toplam blog
: 8
: 515
Kayıt tarihi
: 22.06.07
 
 

Marmara Üniversitesi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Öğretmenliği Bölümü Mezunuyum (2006).Teknol..