Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Şubat '12

 
Kategori
Şiir
 

Ego

Bazen beni bir kürsüde görürsünüz
Bazen bir meclisde
Bazen bir avluda
Bazende aranızda

Haykırırım...
Derim ki ey insan seni severim
Vatan derim size millet derim
Din iman aşk sevgi derim

Sahnede gözünüzün içine bakarım
Bazen sert, bazen yumuşak olurum

Size cenneti vaad ederim

Gözlerim cehennemi görsede

Blirim sizi saf temiz uysal köylüler
Sizi köylü kurnazları
Bilirim sizleri çok iyi bilirim...

Çünkü ben içinizden biriyim

Ben her şeyi severim
Ama...
Bir çocuğu severken
Bir çocuğun yanağını okşarken
Onu severken işte
O çocuk gülüşünü O geleceği gördüğümde
İşte O anda nefret ederim

Bazen bir ünformayla bazen bir mevkiyle
Bazen bir jopla bazende elimde
Evet bazende elimde bir kalemle
Şiir yazarım.
Tüm şefkatimle..

Bilmediğim, inanmadığım, görmediğim
Değerleri, size çok güzel cümlelerle..
Anlatırım
Evet anlatırım, hemde çok iyi
İyi anlatırım.

Üstelik bütün bunları gözünüzün içine bakarak
Çok rahatlıkla, evet evet..
Hemde, çok rahatlıkla
Bunu yaparım.

Ben sahnede bir oyuncuyum
Bazen lider, bazende bir evde reis olurum
Ya da bir yerde yönetici
Üstelik, beni aratmayacak yardakçılarımla
Sizi yönetirim.

Ben içinizdeyim
Beni hissetmesenizde
Sizler beni hala farketmesenizde
Gözleriniz görmese, kulaklarınız duymasada

Ben severim
Ben-i çok severim
Aşk-ı en güzel ben anlatırım
En güzel şiirler, en güzel öyküler

Yaşamın en güzel anları
Benim kitabımda yazılıdır
Sizler beni hala görmesenizde
Ben sizleri, evet sizleri
Her yerde,

Görüyorum...
 

 
Toplam blog
: 39
: 393
Kayıt tarihi
: 19.01.12
 
 

Serbest ticaret ile iştigal ediyorum. Çeşitli sivil toplum örgütlerinde aktif görevlerde bulundum..