Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ekim '18

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Ekim Ayı Geldi Çok Şükür

Ekim Ayı Geldi Çok Şükür
 

Salih ARIKAN


Bekâr ve yalnızlar için akşamları sıkıcı olur. Gündüz iş güç kalabalıklar derken gelir geçer.

Özdemir asaf yalnızlık değil yalnızlık duygusudur der. Evet, bazen kalabalıklar içinde de kendimizi yanlı hissederiz.

Ekim ayı geldi. Sohbetler başlayacak gidebildiğim kadar gider hem bir şeyler öğrenir hem de arkadaşlarla muhabbet ederiz bazı arkadaşlar etkinliğe katılır sonra resmini paylaşır. Ben de haberimiz olsaydı katılırdık deyince kem küm falan filan. Neyse siz bir konferans panel konser kendimi geliştirebileceğim akşam eğitimleri duyurularına rastlarsanız Mail, mesaj yâda sosyal medya etiketlemeleriyle etkinliğinizi bildiriniz. Şöyle akşamları Türk halk yâ da sanat müziği korosu olsa şöyle mikrofonu alıp elimize nihansın desek yine bu yıl ada sensiz içime hiç sinmedi diye inlese salon sana başka bir tepeden baktım aziz İstanbul diye gönlümüzü eylesek.

Aslında ben hep arkadaşlara diyorum gelin bir Türk tasavvuf müziği gurubu kuralım ıı olmaz hep olumsuza odaklanmışız ya şöyle derman ararken derdime derdim bana dermanı imiş desek nerde gurup kurmaya yanaşan yok ki. Ne yapalım bizde gönlümüzü sanatla eğliyoruz eskiden olsaydı yahu benimde eşim çocuklarım olsun evimin kapısını açan olsun diye hayıflanırdım. Kışlıkları yazlıkları ayırırken inşallah tek başına ayırdığım son kışlıklar derdim.

Şimdi mi 6284 Numaralı Kanun Aileyi Yıkma Kanunu haline geldikten sonra hayırlısı neyse o olsun diyorum. Zinanın elli lira evliliğin elli bin lira olduğu bu dönemde yalnızlığın çok ta kötü olmadığını düşünüyorum. Ailenin değil de ayrılıkların körüklendiği sapkın ilişkilerin reklamının aleni yapıldığı bu dönemde yalnızlık güzel. Eskide yalnızlığım kalp yarası yâ da yalnızlığım diye Zuhal Olcayın şarkısını söylerken. Şimdi olanı kabul eden gönlümü eyleyen şarkılar söylüyorum.

Devlet Aileyi koruyan güçlendiren kanunlar yapmalı Türk toplumundan aileyi alırsanız geriye hiç bir şey kalmaz.Türk Milleti Aile kavramıyla güçlüdür. Bizi de oradan yıkmaya çalışıyorlar. Hadi oyunları bozalım yiğit düştüğü yerden kalkar. Dedem Korkut gelsin sazını alsın. Ailenin Evliliğin Çocuk sevgisini anlatsın Türkülerle Ayetlerle Hadislerle süslesin konuşmasını.

Salih Arıkan, Tel: 0 506 514 96 93

 

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..