Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mayıs '14

     
    Kategori
    Şiir
     

    Ekmek parası

    Yaparım ben, ekmek parası ne de olsa
    taa yerin altında bir avuç kömür dü bizim ekmeğimiz
    şimdi ekmeğim içime doluyor
    vücudum titriyor, uyuşuyorum
    hayat, hava, güneş ne de özledim onları,
    gün ışığını
    Çocuklarım, anam, babam, eşim...
    Onlara hiç acı çekmemiş diyin.
    Ben ve arkadaşlarıma
    yer altında bir güneş doğdu
    çoktan gidenler var
    bir kaç arkadaşım ve ben kaldık
    şimdi biz de gidiyoruz

    Korku mu? acı mı?
    Neydik biz birer kahraman mı?
    Diri diri gömülerek ekmek parası kazananlardan ibarettik
    anam babam eşim bu hava tatlı geliyor
    ağlamayın!
    ekmek parasının kokusu bu
    ağlamayın! 

     
    Toplam blog
    : 1
    : 93
    Kayıt tarihi
    : 17.05.14
     
     

    Lise öğrencisi, edebiyat düşkünü, araştırmacı, meraklı ve14 yaşında şiir yazmayı seven insanları ..