Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Nisan '13

 
Kategori
Şiir
 

Ela gözlerin

Tatlı bir deniz meltemi

Bakışından eser sanki

Beni benden alan hani

Ela gözlerin değil mi?

 

Sende dinledim sevgiyi

Bal dudağından sözleri

Sana tutkumun sebebi

Ela gözlerin değil mi?

 

Hep hüzünler süzülürdü

Gözümden akan yaşımda

Beni hapseden zindanda

Ela gözlerin değil mi?

 

Şarkılarım hep sanaydı

Bakışın ok kaşın yaydı

Biraz tesellim olaydı

Ela gözlerin değil mi?

 

Düştüğüm sensiz gurbete

Tesellisiz bu dertlere

Daldıran beni düşlere

Ele gözlerin değil mi?

 

Sensizliğin yollarında

Ayrılığın acılarında

Sevdalı o bakışınla

Ela gözlerin değil mi?

 

Bayram YANDIM

 

 
Toplam blog
: 70
: 147
Kayıt tarihi
: 19.09.12
 
 

Balıkesir'in Dursunbey ilçesinde 1964 yılında dünyaya geldim. Ailem iki yaşındayken Manisa, Kırka..