Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ekim '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Elimde değil!

Elimde değil!
 

her daim...


Her daim; yollara düşmeye, suya-denize, yeşile-maviye hasret yaşıyorum... Ne kadar yapsam, bir o kadar daha istiyorum, bir türlü yetinemiyorum... Bu iyi bir şey mi kötü bir şey mi karar da veremiyorum aslında...

Ne yapmalı, nasıl yapmalı? Of, neden herşey düşünmek kadar kolay olmuyor? Herşeyin fazlası zarar; kararda kalmalı bana göre. Ama öyle olmuyor. İçim gidiyor yahu öyle yaşayanlara, ay aman elimde değil... Kendi yaşantımı sevmiyor muyum, yooo, alâkası yok. Üstelik o kadar da sevilesi şeyler yapıyorum ki, kendi çapımda...

Ama işte, yine de, her daim yollara, suya, maviye, yeşile, farklılıklara hasretim...

Oooof of!

:((

:))

Sevgiler
ASLI AKOBA

 
Toplam blog
: 61
: 937
Kayıt tarihi
: 20.09.08
 
 

Yazmak sorumluluk istiyor. Zor iş, başka bir alem. Yaşamın ta kendisi gibi. ..