Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ağustos '18

 
Kategori
Felsefe
 

Ellerim Sıcak..

Ellerim Sıcak..
 

Yüreğini ortaya koyuş planlanamaz öyle mi?... Ya bu planlanamazlık ve bir süre sonra.. Bir saniye aralığında bile olsa, yine de bir planlılık değilde nedir?... Nichtze mi? demiş "Mutluluğu yakalayanlar kelebekler ve sabun köpükleridir" oysa..

Bir film platosunda yönetmensin!....

Aşkı oynatacaksın hem de gerçek hayatta... Ellerin mi aşk?..gözlerin mi..yoksa yüreğin mi?..

Ne diyeceksin peki?..

Neler söyleceksin o güzel oyuncuya...

Şimdiii mi diyeceksin!.. ellerini yana aç!.. gözlerinde buğulu olacak öyle mi?..

Oda aynını yapacak... dediklerinin.. ve aşkın rolünü ne kadar güzel izleyecek izleyenler.. ne kadar kolayca..

Planlanamazlığı göremedim diyecek eleştirmenin biri... tüm yazılarında.. planlanamazlık; hem duruşta... hem bakışta..

Konuşmanın planlanamazlığı..

Yaşamanın Planlanamazlığını isterim...

Eleştirmenin planlanamazlığına ne dersin?...

Kaba bir dil de olsa.. küçümsemek te olsa.. planlanamazlık mı senin tek derdin!...

Bunlar senin ideallerin!...

" Hayat yaşanmakta... yemek yemek gibi örneğin... uyumak günün sonunda... bir sigara... bir kadeh içki.. ve son bulmakta"

"Oysa sen planlanamaz.. davranışlarınla.. hemde kaba.. hemde ukala.."

Tipik bir savunma istediğin...

Ne dememi beklersin?... ben ne kadar kabayım.. ne kadar dışarıda!...

Bir de üzerine öğrettikleri gibi özür döşenmek ne dersin?...

Bu ülkede yıllarca.. ve henüz halâ... kibarlıklar yaşanmakta.. susmakla... baş sallamakla.. güzel bir yemek adına belki kabaca...

En sevdiğin insan bile olsa.. eleştiri adı altında.. ve çok kibarca...bir rol üstlendin..

Ne yapmamı beklerdin?...

Eleştiri adı altında!...

Sözcükleri seçmeliydim.. seçtiğim sözcüklere yüklediklerimde anlaşılmaz bir boşlukta... tıpkı bir faydacı gibi de sonucu beklemeliydim.

Örneğin o korkuyor dememeliydim....

Temizliği tarifimle..alçaklığı tarifim aynı olmalıydı öyle mi?...

Tüm bunları seçmemde tek seçimim....

Güldüm geçtim, demedim!...

Değer verdim...

O film platosu halâ orada...

Bu kez bir aşk senoryosuda oynanmamakta...

Gülüp geçilecek.. duyarlı ya da yarı deli biri için bir oyuncu aranmakta....
Ne dedin? ellerim mi?
Ellerim sıcak benim.....

Bitti.

 
Toplam blog
: 178
: 228
Kayıt tarihi
: 04.10.07
 
 

Resim yaparım... Yazarım... Düşün emekçisiyim.. İstanbulda yaşamaya çalışırım... Felsefe; bir mat..