Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mayıs '09

 
Kategori
Deneme
 

Elveda...

Elveda...
 

Elveda sevgili hayatım… Elveda çisil çisil yüreğime yağan burçak tenli meleğim. Bırakıp gitmek kolay mı sanıyorsun anılarımı, yaşadıklarımı ve… Seni… Her hüzünlü yaprağın yere savruluşunda sonbaharım olmuştun . Kimi zaman dallarımda açan çiçek, kollarımda yatan maralım olmuştun. Hayatımda tattığım zevk olmuştun bıkmadan. Yüreğimde kurşun olmuştun çıkmadan. Savaştım, vuruldum… Şehit oldum senin uğruna bu kutsal yollarda. Yerim artık cennettir desem de ben her gün yandım senin dünyanda cehennem gibi. Ayaklarım yürümez oldu artık , kararsızlıklarım dahilinde veda yollarında. Yollarım sana çıktı derken, kendimi sensizlik vatanında buldum. Senin vatandaşındım en demokratik özgürlüğümle artık. Sana bağlıydı hüzünlü kimliğim. Ben senin halkın oldum. Ben senin bir şarkın oldum. Dillerden düşmeyen. Sen gözümden ne kadar düşsen de bir o kadar da sevmiştim seni be ! Kâh hüzün dolu, kâh sevgi dolu. Ama, dolu dolu yaşadım ben senin sevgini. Sen benimkini yaşayamamış olsan da ben yaşadım hergün öldüğüm bedenimde.

Fırat’ta… Dicle’de… Her akan sevdada seni çağladım. Oluk oluk içtim seni , serin sular emsali. Islandıkça yeşermiştim senin kutsal toprağınla beraber. Sana ekmiştim bütün bedenimi ve sen mis gibi kokan Anadolu toprağımdın. Sana çıkardı bütün medeniyetim. Sevmemek belki de senin asaletin. Ve seni deli gibi sevebilmek de benim meziyetim.

Ben seninle uçtum bu semalarda. Ben seninle nesildim bu kainatta . Ben seninle dermandım her hastalıkta. Ama gel gör ki yaram çok derin. Çok acı… Çok süründürüyor. Çok bitiriyor beni. Beni benden aldın ve ben yetemedim kendime. Ben sana yetiremedim sevgimi. Gönlün doysun be vefasız ! Ben daha neyleyim ki ?

Elveda çiçeğim. Elveda canımın bitanesi. Bırakıp gitmek kolay mı sanıyorsun anılarımı, yaşadıklarımı ve… Seni…

Sana mektubumun son satırlarını yazarken belki de vedama alışmış olacağım. Sen bu satırları okurken ben belki de Allah’a daha yakın olacağım. Belki de sana hala yanacağım. Cayır cayır. Haydi... Haydi Allah’a ısmarladık maralım… Allah’a emanet ol. . . Elveda…

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..