Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Haziran '11

 
Kategori
Şiir
 

Elveda...Aşk olsun daim olsun sonsuz olsun...sustum...

Elveda...Aşk olsun daim olsun sonsuz olsun...sustum...
 

sev beni seni sevdiğim kadar sevmesende...


son sözüm olsun özümde... 

Dua Dua dilesem seni ben 

Sen gelmeden giderim ben 

Yürek taşıyamaz oldu sevgili 

Gözlerim çoraklaştı 

Kalbim sızlanıyor haeste aheste 

Birgün gelirisn diye umut ekerdim 

Şimdi hüzünlerimi giyinip 

Uzakları hedef edindim 

Başka ne gelir elden 

Allahtan başkası yokmuş  

Onsuz hayat bir hiçmiş...,  

En güzel sevgilim yoldaşım arkadaşın sırdaşın 

Seni sensiz bırakmıyorken 

Benide almasını istedim en derinden 

Bu yazın sonum olsun sonsuzum olsum 

Dedim elvedalarım olsun 

Her gönüle benden sonsuz selam olsun.. 

Sustum susuşlarım yalnızlığa 

Sözlerim yoldaşlarıma kalsın 

Herşeyimi toplayıp gitmektir ezelden 

Sonum elvedam olsun gitmeden tebessümüm olsun 

Gözlerinden damlayan bir damla yaş gül olsun.. 

Elveda deyip sustum yalnızlığıma sarıldım.. 

Bir hacer düşlemesi benimkisi 

Belkide son hikayesi.. 

Aşk damarlarında akan ilkgünki gibi 

Ölüm gibi kokuyordu her köşede 

Elveda ölümlü yalnızlığım sustum 

Sözlerim beni tanıyanlara olsun hayatının umut olsun 

Aşk olsun daim olsun sonsuz olsun...sustum... 

 
Toplam blog
: 360
: 1251
Kayıt tarihi
: 12.06.09
 
 

İnsanlar için en güzel hediye, hiçbir masrafa ihtiyaç göstermeyen tatlı bir  gülümseyiştir. Hz. S..