Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Şubat '17

 
Kategori
İlişkiler
 

En özel sevgiliyi bulmanın yolu

Tabi önce sormak lazım:

"Gerçekten en özel sevgili ile tanışmak ister misiniz?"

Aklınızdan geçeni bilen, ne istediğinizden haberdar, hayat boyu sizinle!..

Eğer aradığınız sevgilinin tarifi bu ise bulmanız çok kolay.

Fakat bir koşulu var.

Hiç surat asmayın, en güzel masallarda bile sevgiliye ulaşmak kaç koşullu hatırlatırım.

Tamam dediğinizi varsayıp koşulu açıklıyorum: Kendiniz ile aranızda bir problem varsa rafa kaldırın! -Kendinize kızgınsanız-, -kendinizle barışık değilseniz-, -kendinizi sevmiyorsanız- gibi tüm kendinizle ilgili olumsuz duygularınızı 'sadece bu yazı bitene kadar bile olsa' yok edin.

Kendinize olumsuz bakmadığınız bu kısacık anda düşünün:

- Kainattaki en güzel sevgilinin sevmesini istediğim kişiyi ben niye sevmiyorum?
- Böyle muhteşem bir sevgiliden niye benim kızgın olduğum kişiyi sevmesini bekliyorum?
- Aradığım sevgili niye benim bir türlü barışık olamadığım kişiyi sevsin istiyorum?


Sanırım yol göründü çünkü yüzünüzde bir pırıltı belirdi gibi. Eğer gerçekten öyle ise hemen içinizdeki o özel sevgili ile tanışın:

SEN !

"Aklınızdan geçeni bilen, ne istediğinizden haberdar, hayat boyu sizinle olan" ve başkasının sevmesini beklerken, sevmeyi ihmal edebildiğiniz kendiniz:

"En özel sevgili"

Uzaklarda değil, zaten sizinle, içinizde.

Eğer O'nu sevmeyi başarırsanız ve O'na değer verirseniz hem gücüne güç, güzelliğine güzellik katar hem de hayatınızda bulunan sevginin çoğalmasına sebep olur. Sonuçta aranan; "beni benden çok sevecek" dediğiniz biri ise doğal olarak -sizin sevginizinden daha çok- bir sevgi katacaktır hayatınıza.

Birol Boyacıoğlu
brlbo.com

 
Toplam blog
: 56
: 123
Kayıt tarihi
: 14.01.17
 
 

Reklam ve Halkla İlişkiler ile başlayan profesyonel yaşama, değerli markaların hayat bulduğu iç m..