Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ağustos '09

 
Kategori
Şiir
 

En Ücra SEVDAM...

Artık yürümek istemiyorum sokaklar boyu
Sevdamı kendi içimde aramak istiyorum
Onu kalbimin en ücra köşesinde bulmak
Ve
Onunla aşkın doruklarında yaşamak istiyorum…
Yüreğimin en ıssız ve en kimsesiz yerlerinde
Gezinmek ve kurtulmak bu anlamsız çelişkiden.
Kurtulmak!!
Bana mutluluğun iksirini sunacak altın kadehlerde…

Sembol olmak katil olmaktan zorsa eğer
Neden her gün sevginin katili olup sevdalarımızı
Adıyoruz anlamsız bir şekilde bilinmeyen hiçlikler uğruna
Ben katil değil sembol olmak istiyorum…
Sevdamı hiçliklere kurban etmeyeceğim
Tanrılar kıskanacak böylece benim aşkımı
İfritler gülemeyecek bize
Sevdalarımı kan kızılı renkte yaşamayacağım
Benim sevdam mor renk gibi olup
Sonsuz olacak…

Çetin ÖZDEMİR

 
Toplam blog
: 4
: 508
Kayıt tarihi
: 22.08.09
 
 

Siirt Üniversitesi eğitim fakültesi 2. sınıf öğrencisiyim. Şiir yazmak deneme ve öykü yazmaktan zevk..