Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Eylül '14

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Engelli memurlara öz eleştiri

Engelli memurlara öz eleştiri
 

Bu köşe yazımızda engelli memurlardan bahsedeceğiz.
Çok enteresandır ki, dernek hayatı hizmetlerimiz sürecince hep şuna şahit oldum. Engelli kardeşlerimiz herhangi bir memuriyete geçinceye kadar mümkün mertebe engelli derneklerine gerekli destekleri veriyorlar. Ama nedense memur olduktan sonra engelli dernekleri ile irtibatlarını kesiyorlar. Esasında memur olduktan sonra daha fazla engelliler alanında hizmet vermesi gereken, mağdur engelli kardeşlerine daha çok faydalı olması gereken engelli memurlar nedense arkalarına bile bakmıyorlar, desteklerini kesiyorlar. Ben de şu soruları soruyorum:

1- Engelli kardeşlerimiz acaba memuriyete geçtikten sonra engelliliklerini görmezden mi geliyor?

2- Memuriyette ki maddi rahatlık engelli kardeşlerimizi başka bir dünyanın insanı mı yapıyor. Mutlaka iki şıktan biri. Bu zihniyet sahibi engelli memurlar size sesleniyorum;  ‘Vebal altındasınız’ Engellilik bir davadır her zaman. Sen bu davaya sahip çıkmaz isen kim sahip çıkar mağdur engellilere, geride kalanlara. Engelli memur kardeşlerimiz ‘Hayatımı garantiye aldım, geride kalan engelli sorunlarını unuttum’düşüncesinden sıyrılmalılar. Bu bir öz eleştiri tabi. Bu eleştiriyi hak etmeyen memur olup da engelli camiasına sahip çıkan memur kardeşlerimizde vardır elbette. Tabi ki % 5 oranındadır. İstisnalar kaideleri bozmuyor.

Neticede Kamu alanında memur olan engelli kardeşlerimiz birbirlerini tutmalılar ki engelli sorunlarına daha güçlü sarılabilsinler. Siyaset alanında engelli siyasetçiler de engelli sorunlarında bir araya gelebilmeliler. Bakıyorum her biri parça parça faaliyetler yapmaya çalışıyorlar. Engelli dernekleri için de durum böyle. Maalesef engelli camiasında birlik ve beraberlik yok. Birlik ve beraberliğin olmadığı camialara sorunlara hiç kimse yapıcı yaklaşmaz. Birlikten güç doğmalı. Engelli memur kardeşlerimiz şunları hiçbir zaman unutmamalı ; Para her zaman saadet getirmez. Yarının hakimi Allahu Tealadır. Yarın yine bozuk şehir yollarında yürüdüğünüz zaman çekeceğiniz sıkıntıyı para çözmeyecek. Allah göstermesin gelecekte çoluk çocuğunuzun engelli olmayacağını yine bu sorunları yaşamayacağınızın garantisi yok. Ya da geride kalan engelli camiasının sorunlarla boğuştuğunu gördüğünüzde vicdanınızın rahatsız olmayacağının garantisi yok.

EKPSS’den Memurluğa geçecek engelli kardeşlerimize şimdiden hayırlı olsun diyor, engellilik gibi kutsal davaya bağlılıklarının devamını temenni ediyorum. Allah'a emanet olun. Bir sonraki köşe yazımızda görüşmek dileğiyle… 

 
Toplam blog
: 358
: 662
Kayıt tarihi
: 22.12.12
 
 

4 Aralık 1982'de Kütahya'nın Tavşanlı ilçesinde doğdu.Tavşanlı Fevzi paşa ilköğretim okulu,İmam h..