Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Temmuz '09

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Engelliler altınkum plajında buluştu.

Engelliler altınkum plajında buluştu.
 

Engelli ebeveyni plajda çocuğuyla ilgileniyor.


Genelde kendi imkanlarıyla denize girme imkanı bulamayan engellilere yardımcı olmak amacıyla Engelliler Derneği tarafından engelli ve engelli yakınlarına yönelik olarak düzenlenen gezi programı oldukça renkli geçti.

50’ye yakın engelli ve engelli yakının katıldığı gezide Aydın Belediyesi'nin araç temin etmesi ve Didim Belediyesi’nin plaj hizmetlerinden herhangi bir ücret almaması engellilere güzel bir ayrıcalık yaşattı. Doyasıya eğlenen engelli vatandaşlarımız bir gün de olsa engellere tanınan ayrıcalığın mutluluğunu yaşadılar.

Engelliler Derneği Genel Başkanı Fatih Özbaş gezi sonunda yaptığı açıklamada; yılda birkaç kez düzenlemiş olduğumuz bu tür geziler hem engelli kardeşlerimizin sosyalleşmesi hem de sağlıklı insanların engellileri görmeye alışması açısından önem arzetmektedir. Toplumun birer parçası olan engellileri artık toplumun her alanında görmeye alışmalıyız. İnsanlar artık denizde yüzen bir engelli gördüğünde tuhaf tuhaf onlara bakmamalı, böyle bir şeyi başarabildikleri için onları teşvik etmelidirler. 21. yüzyılda artık insanlar ırkından, dininden, dilinden, dünya görüşünden veya engelinden dolayı herhangi bir toplumsal baskı ile karşılaşmamalıdır. Engelli olsun olmasın hepimiz hayat gemisinin birer yolcusuyuz. Önemli olan bu yolculuğu iyi bir insan olarak tamamlayabilmektir. İyi bir insan olmanın şartlarından biri de insanların eksikliklerini yüzlerine vurmak yerine o insanların eksik olduğu alanlarda empatik davranarak duyarlı olmaktır. Unutmayın bir engellinin elini tutmaktan duyacağınız manevi huzur sizi iyi bir insan olma yolunda büyük bir adım attıracaktır.” dedi.”

 
Toplam blog
: 2
: 982
Kayıt tarihi
: 08.01.09
 
 

1996 yılında Anadolu Üniversitesi Eğitim fakültesi Eğitim Bilimleri Anabilimdalı Eğitim Programları ..