Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mart '18

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Engellilerle İlgili Birimlerin Başına Engelli Arkadaşlar Getirilsin

Engellilerle İlgili Birimlerin Başına Engelli Arkadaşlar Getirilsin
 

Salih Arıkan


Üniversitelerde Valiliklerde Belediyelerde Siyasi Partilerde bazı kurumlarda engelli birimleri var. Bu birimlerin başında engelliler değil de konuya hakim olmayan engelsizler var. Onlarda Memur zihniyetiyle olaya bakıyor ve çoğu zaman istenen sonuçlar alınmıyor. Bu birimlerin başına engellik alanında okumaları olan adanmış kişiler olsun.

Üniversiteleri ele alalım. Her üniversitede engelli birimi var. Ama başlarında çok az engelli arkadaşımız var. Ben farklı illerden şu haberleri alıyorum. Ders kaynaklarım yetersiz bana sınavlarda okuyucu işaretleyici verilmiyor. Bizim kampüs erişilebilir değil. Yurt ve burs önceliği verilemiyor.

Bazen diyorum da bir üniversiteye engelli birimi başına mı geçsem. Lütfen engellilerle ilgili birimlere bu konuda çalışan adanmış ve bilgili engelli arkadaşlarımızı geçirelim. Bizimle ilgili konularda söz ve karar sahibi olmak istiyoruz. Biz olmadan bizim için asla.

Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..