Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ekim '08

 
Kategori
Bebek - Çocuk
 

Eray

Eray
 

bir dua bir hayat...


MB'e ilk katıldığım günlerde mesaj kutuma gelen ilk mesaj dünya tatlısı bir insandandı. Hoşgeldin diyordu satırlarında sevgili Yağmur Zamanı ablam. O günden beri de benim en büyük destekçilerimden biri oldu. Her yazdığımda acaba ne yorum yazacak diye heyecanla bekletti beni, tebessümle. Dün gece yazılarına bir bakayım dedim en son yazısı ilgimi çekti. Minicik bir yüreğin atmaya çalışmasından bahsediyordu, Eray'dan... Bir de konuyla ilgili ayrı bir blog daha vardı Eray'ın babasının satırlarının yer aldığı. O kadar üzüldüm o kadar içim acıdı ki. Aile budur dedim baba budur. Evladı için çırpınmasını iliklerimde hissettim...

Yazamayacağım, tıkanıyorum... Elimden sadece dua etmek geliyor çünkü. Ve o kadar içten anlatılmış ki her şey fazla söze gerek kalmamış. Şimdi sizden tek bir ricam var lütfen aşağıda vereceğim adreslere tıklayın. 15 dakikanızı almaz hepsini okumak. Sizde bırakacağı etkinin süresini bilemem. Ve yardım etmeye çalışın eğer elinizden bir şey gelmiyorsa açın benim gibi ellerinizi dua edin. Olurda dilek kapınız açık olur iki kelimeniz bir çocuğu kurtarır...

http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=138635

http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=139253

EK:Eray'kaybetmişiz.Rabbim ailesine sabır versin. İşte sözün bittiği yer...

 
Toplam blog
: 36
: 1185
Kayıt tarihi
: 15.07.08
 
 

1986 Kahraman Maraş Elbistan doğumluyum. Yüzüncü Yıl Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Türk Dili v..