Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Mart '11

 
Kategori
Güncel
 

Erbakan'ı hiç sevmedim

Erbakan'ı hiç sevmedim. Ondaki İslam hassasiyeti kadar Türklük hassasyetinin olmaması ve bunu "öğrencilerine" de sirayet ettirmesi beni hep rahatsız etti. Hayatının hiç bir evresinde "Türk" kelimesini kullanmadı. Bunu onun köken olarak Türk olmamasına bağlayanlar oldu. Doğrusunu Allah bilir ama Milli Duruşu'nun ardında insanı rahatsız eden ince bir gayri millilik de vardı. Referansları hep İslam'dı. Osmanlıydı. Ama Türk'ün olmadığı bir İslam ve Osmanlı. Hani şüphe götürür ama, Türk bayrağına sarılmadan cenaze merasiminin yapılması da bu yönüyle ilginç gelmiştir bana. Çünkü devlet töreni olmasa da Türkiye'de milletvekilliği, bakanlık ve başbakanlık yapmış bir şahsın bayrağa sarılması gayet tabiidir. Bu ona karşı gösterilen bir saygı ve vefadır. Vasiyetinde devlet töreni istememiş olması onun hakkıdır. Bayrağa sarılmak da mı istemedi acaba? 

 
Toplam blog
: 26
: 1397
Kayıt tarihi
: 10.08.08
 
 

Eğitimciyim. Mesleğimi seviyorum ama dünyaya ikinci defa gelme şansım olsaydı farklı bir meslekte..