Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Aralık '08

 
Kategori
Eğitim
 

Erdemir Anadolu lisesi ve eğitimde yeni teknolojiler

Erdemir Anadolu lisesi ve eğitimde yeni teknolojiler
 

ERDEMİR ANADOLU LİSESİ


Zonguldak eğitim camiasında henüz genç bir okul olan Erdemir Anadolu Lisesi eğitimde yaptığı yeniliklerle adından daha fazla söz ettiriyor. Bu yıl akıllı tahta ile eğitim projesine başlayan okulumuz modern donanımlı Bilgisayar, projeksiyon ve de akıllı tahta yardımıyla Matematik, Coğrafya, Yabancı Dil ve tüm diğer dersleri daha verimli ve ilgi çekici bir şekilde işlemeye başlamıştır.

Daha önce Tiyatro ve Dil Kongresiyle ayrıca düzenlediği eğitsel ve sosyal faaliyetlerle Zonguldak'ta önemli faaliyetlere imza atan Okulumuz Yaşam Boyu öğrenme felsefesiyle hareket etmektedir.

Okul geliştirme ve yenileştirme faaliyetleride son hızla sürmektedir. Okulun Web sayfası sürekli güncellenerek yenileştirilmektedir.

Eğitim Teknolojileri günümüz eğitim sistemine olumlu teknolojik katkılar sağlamaktadır. Geleceğin okulları sürekli kendini yenileyen ve de değiştiren yaklaşımlar istemektedir. Bu anlamdada eğitimcilerin kendilerini ve bilgilerini sürekli yenileme ve geliştirme için düzenlenen hizmetiçi eğitim çalışmalarına ve seminerlerine katılmaları önem taşımaktadır.

 
Toplam blog
: 34
: 1495
Kayıt tarihi
: 10.09.07
 
 

Yabancı diller okudum. Eğitimle ilgili yazılar yazmayı, deneyimlerimi paylaşmayı paylaşmayı seviyoru..