Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Nisan '09

 
Kategori
Güncel
 

Ergenekonun bir numarasını açıklıyorum…

Ergenekonun bir numarasını açıklıyorum…
 

Ergenekonun Bir Numarasını Açıklıyorum…

Yoooo... Hemen yazımın başında açıklamayacağım. Sonra itiraz eden olabilir.

Ben öyle birileri gibi önce birini yakalıyalım sonra allah izin ederse arar onu suçlayacak bir delil buluruz, mantığında değilim.

Olmazsa gizli tanık falan gibi kara mizah örneklerine sığınmam. Hele hele ülkemin bütünlüğüne kastetmiş, eline silah alıp dağa çıkmış, masum insanları öldürmüş PKK militanlarının ifadelerine hiç tenezzül etmem.

Gördüğü işkenceleri anlatan, bir dediği bir dediğini tutmayan, kendini bazen haham sanan birinin söylediklerini, bırakın ülkenin saygın insanlarını, dağdaki sıradan bir çoban için bile delil kabul etmem.

Milli eğitim bakanımız sayın Çelik “Ergenekon'un baş sorumlusu olarak, yargılanan insanlar arasındaki insanlara telefon açıp da, 'Ben sizin emrinizdeyim' diye ona bağlılık bildiren insanlar var.” diyor. Bu ne demektir?

Bütün bu soruşturma kapsamına alınanların telefonları dinleniyor.

Bu telefon dinlemeleri sayın bakanın da içinde olduğu bazı kişilere servis ediliyor. Bu noktada bir parantez açıp hemen soralım. Normal bir hukuk davası içindeki bu konuşmalar niye Milli Eğitim Bakanına servis ediliyor. Mesela ülkenin ikinci büyük partisi CHP milletvekillerine de servis yapılıyor mu. Veya bakkal Mehmet efendiye? Lütfen yadırgamayın. Hukuk önünde herkes eşit diyen kendileri.

Sayın bakan yukarıdaki sözleri söylediğine göre demek bir numarayı biliyor. Ya söylememek işine geliyor. Ya da söyleyemiyor. Davaya bakan ekip gece gündüz demeden çalışıyor. Neden? Bir numarayı bulmak için. Habire yeni gözaltılar yapıp insanları belkide istemeden tedirgin ediyorlar. İnanıyorum ki bu durumdan kendileri de memnun değil. O zaman sayın bakan neden söyleyip herkesi bu stresten kurtarmıyor? Demek ki bu isim sayın bakanın bile telaffuz edemiyeceği bir isim.

O zaman biz ortadaki delillerde yola çıkarak açıklayalım. Ergenekon iddianameleri ile kimler toplatıldı? Bütün ömürlerini devletin yararına tüketen askerler, bir kısım düşünür ve yazarlar, bilim adamları, eğitim gönüllüleri, AKP muhalifi televizyoncular, sendikacılar.

Araya üvertür olarak katılan birkaç adi suçlu dışında, bu sanıkların ortak iki özelliği var. Vatanı sevmek ve Kemalist olmak. Hadi herkes “ben vatanımı seviyorum” diyebilir. O özelliğide çıkaralım. Kalan tek özellikleri KEMALİST olmak. Peki bir türlü kırım kıvrım kıvranarak sözü geveledikleri, dillerinin ucunda olupda açıklıyamadıkları, Hele hele 29 Mart seçimlerinden sonra hiç söyleyemeyecekleri bu isim kim acaba?

Ben tahmin ediyorum. MUSTAFA KEMAL ATATÜRK

Esen kalın Perşembe 16/4/2009

 
Toplam blog
: 1508
: 1688
Kayıt tarihi
: 16.07.08
 
 

Yetmişiki yaşında iki çocuk ve iki torun sahibi bir erkeğim.. Lise mezunuyum. Uzun yıllar esnaflı..