Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Eylül '10

 
Kategori
Şiir
 

Erguvan

Sana bu gün erguvan yolladım
Anımsadınmı onlarla konuşurdun
Anlatırdın beni bir de şikayet ederdin
Söz dinlemiyor çorap giymiyor derdin
Bunları düşündüm bu sabah sensiz
Biran bir rüzgar esti irkildim hissettim tenimde
Sanki yanımdaydın canımdaydın yine
Gözlerimi kapattım öptün yanağımdan
Oan yemin bile edebilirdim herşeyin üstüne
Yalnız gözlerim değilmiş senin suretini anımsayan
İşlemişsin içime nakış olmuşsun yüreğimde
Bana sus ağlama deme nerden bileceksin
Hiç tutulmamışsın aşk için ölümlere
Haklısın sevda pazarı bu ödenmeli bedeli
Senin yürüyüşüne saçlarına bakışına yandım
rüzgardan kokunu arar oldum
ayrılıkla yokluğunla kışın ayazı vuran kalbimle ödemedim mi
ben terziyim çile tezgahında ördüm dost sırrını
Bana beni sevme deme hiç dikemedim kendi söküğümü
Gül bülbülle martı simitle anılır sense kendinle anmadın beni
Anılar insana yakışır sen gömmüşsün erguvanın toprağına beni....
============sevinç şimşek==========
 
Toplam blog
: 23
: 469
Kayıt tarihi
: 06.09.10
 
 

Resime şiire gönül vermiş bir anneyim. Mutluyum çünkü mutlu olacağım şeyler yapıyorum. İzmir' de ..