Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Haziran '20

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Erişilebilirlik Çok Önemli

Salgın Döneminde Erişilebilirlik Çok Önemli. Uzmanlar ne diyor. Maske mesafe ve temizlik kuralları. Erişilebilirlik engellilerin en temel sorunudur. Siz hangi hakkı verirseniz verin o hizmetlere ulaşılamıyorsa bir sorun vardır. Engelliler kimsenin yardımı olmadan her işini yapabilmeli her yere ulaşabilmeli.

 

İşe giderken her gün gelip geçtiğim feyzi paşa bulvarı basmanede yaya geçidi var. Önceden sesli sinyalizasyon sistemi vardı. Kimsenin yardımı olmadan karşıya geçiyordum. Salgın döneminin başlangıcında engelliler idari izinli sayıldılar. Bir haziranda engelliler işe başladı. Ben şeker hastası olduğum için tek hekim raporuyla bir müddet daha izinli sayıldım.

 

Geçen haftadan itibaren sesli sinyalizasyon sistemi çalışmıyor. Başkaları beni kolumdan tutup karşıya geçiriyorlar. Bu mesafe kuralının ihlalidir. Trafik ışıkları bir an önce hizmete girmeli sesli sinyalizasyon sistemi çalışmalı benim bu süreçte korona virüsü kapma tehlikem var. Lütfen İzmir büyük şehir belediyesi yetkilileri bu işe çözüm bulsunlar.

 

Çukurlar. Ne yazık ki trafik lambasının yanına bir çukur açılmış ve o çukur bir haftadır kapatılmıyor. Çukura kardeş geldi. Bu gün o çukurun yanına ana caddeye bir çukur daha açılmış. Çalışma olabilir çukur açıla bilinir ancak etrafı çevrilir kimsenin düşmeyeceği şekilde çalışmalar yürütülür.

 

Eleştirilere dair. Bazı arkadaşlar nedense bu tarz olayların sadece benim başıma geldiğini söylüyorlar. Ben bırakıp gitmiyorum aman sende demiyorum resimliyor ve raporluyorum kamuoyuyla paylaşıyorum.

 

Kimseye verilecek hesabım yok. Ben yaşadığım sorunları kamuoyuyla paylaşıyorum. Hak ihlallerinin görmezden gelinerek kayrılıyor olması üzüntü verici. Yanlışı kim yaparsa yapsın karşısında olmak gerekir çukurlara dikkatsiz biri düşse doğrumu olur. Ben bu gün ana caddedeki kardeş çukura neredeyse düşüyordum. Belediye yetkililerini göreve çağırıyorum. Kamuoyuna saygıyla duyurulur.Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..