Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Eylül '17

 
Kategori
TV Programları
 

Erkan Petekkaya’nın Saçları, Göz Alıcı Kayıt Dışı Kadrosu Yıldızlar Geçidi

Erkan Petekkaya’nın Saçları, Göz Alıcı Kayıt Dışı Kadrosu Yıldızlar Geçidi
 

Kayıt Dışı, Kayıt Dışı… dizi arenasına çıkacak yeni proje sürekli konuşuluyor. Kah kadrosu kah konusu kah oyuncuları, yönetmeni… konuşan konuşana ve ekranda yüzünü gösterdi Kayıt Dışı!

Ben buna “yaşmağını açtı” diyorum.

O da ne?

Erkan Petekkaya, Erkan Petekkaya olalı bu kadar karizmatik olmamıştı. Erkan Petekkaya’yı görmek başlı başına olay oldu, neden? Çünkü bizi çok alıştırdılar Erkan Petekkaya’yı takım elbisesinin içinde işadamı, ağa, toprak kökenli biri olarak seyretmeye. Haliyle saçları modern çizgi taşımıyordu. Evet, çok küçük bir detay ama uzun saçları çok yakışmış. Çalışılan imaj evet onu gene takım elbisesine bürümüş ama saçlar uzamış ve Erkan Petekkaya imajı yerle bir olup; genç, yepyeni, taptaze, dinamik, hatta abartayım şahane olmuş! Çok beğendim çok….

Tanıtımın dinamik girişi bize maceranın hızını, intikamın en acısını, kaosun en karanlığını ekrandan yansıttı. Oldukça büyük bir bütçe ile yapıldığı ve amacının tüm dünyayı ele geçirmek olduğunu daha tanıtımından verdi. Sevdim!

Fikrimi sizlerle paylaşmayı seviyorum o yüzden reklam yapıyorum sanmayın, ekstra bir kazanç almıyorum. Fakat tanıtımdan etkilendim. Etkilenmemek zor çünkü Cevdet Mercan yönetiyor. Haliyle de görselin neresini neresinden ekleyecek, çekecek, ışık nereden gelecek Cevdet Mercan’da, lütfen yaptığı işlere bakın ne kadar haklı olduğumu fark edin. En yakın hatırlayacağınız “Paramparça” dizisidir, belki bu sizi tatmin eder.

Kadrosu yıldızlar geçidi, ona ne şüphe!

Yönetmen: Cevdet Mercan

Senaryo: Şahin Altuğ ve Caner Güler

Yapımcı: Red Arrow Entertainment bünyesinde  Karga Seven Pictures

Konusu: Uluslararası bağlantıları olan bir suç örgütünü çökertmek için görevlendirilen bir istihbarat ajanının hayat hikayesine odaklanıyor. Dizide karanlık dünya içinde iyiden yana mücadele eden cesur ve sert bir adamın intikam hikayesi anlatılacak.

Erkan Petekkaya;

12 Aralık 1971 Diyarbakır doğumlu oyuncu eğitimini Anadolu Üniversite Devlet Konservatuarı’nda almıştır. Daha önceden Cinlerle Periler, Serseri, Beyaz Gelincik, Son Bahar, Hanımın Çiftliği, Öyle Bir Geçer Zaman Ki, Dila Hanım ve son olarak Paramparça kadrosunda yer almıştır.

Songül Öden;

17 Şubat 1979 Diyarbakır doğumlu oyuncu Ankara Üniversitesi Dil ve Tarih Coğrafya Fakültesi Tiyatro Bölümü mezunudur. Daha önceden Gümüş, Vazgeç Gönlüm, Acı Aşk, Umutsuz Ev Kadınları, Serçe Sarayı ve Fi adlı dizilerin kadrosunda yer almıştır.

Dolunay Soysert;

25 Mart 1973 Adana doğumlu oyuncu Müjdat Gezen Sanat Merkezi’nde ve Nebraska Üniversitesi Tiyatro bölümünde eğitim almıştır. Daha önceden Çılgın Bediş, Bir İstanbul Masalı, Omuz Omuza, Hacı, Adanalı, Benim Annem Bir Melek, Muhteşem Yüzyıl, Urfalıyam Ezelden, Seddülbahir 32 Saat ve Bana Sevmeyi Anlat gibi dizilerin kadrosunda yer almıştır

Nur Sürer;

21 Haziran 1954 Bursa doğumlu oyuncu daha önceden İlişkiler, Havada Hayat, Kurşun Yarası, Ihlamurlar Altında, Asi, Lale Devri, Tatar Ramazan, Bana Artık Hicran De ve Masum gibi dizilerin kadrosunda yer almıştır

Burak Yamantürk;

14 Eylül 1980 Sivas doğumlu oyuncu daha önceden Veda, Tatar Ramazan, Hayat Yolunda, Yasak, Acı Aşk ve İçimdeki Fırtına gibi dizilerin kadrosunda yer almıştır.

Ali Düşenkalkar;

1 Ocak 1961 Kıbrıs doğumlu oyuncu Mimar Sinan Üniversitesi Devlet Konservatuarı mezunudur. Daha önceden Erkek Tarafı, Seni Çok Özledim, Ezo Gelin, Rüya Gibi, Hayat Apartmanı, Hanımın Çiftliği, Dila Hanım, Muhteşem Yüzyıl ve Hayat Sevince Güzel gibi dizilerin kadrosunda yer almıştır

İsmail Hacıoğlu;

30 Kasım 1985 İstanbul doğumlu oyuncu Mimar Sinan Üniversitesi Devlet Konservatuarı Tiyatro bölümü mezunudur. Daha önceden Koçum Benim, Bir İstanbul Masalı, Sinekli Bakkal, Hoşçakal Güzin, Firar, Şüphe, Osmanlı Tokadı ve Zeyrek ile Çeyrek adlı dizilerde rol almıştır.

Tugay Mercan;

10 Aralık 1982 İstanbul doğumlu oyuncu Haliç Üniversitesi Tiyatro ve Oyunculuk Bölümü mezunudur. Oyunculuğa Bakırköy Belediye Tiyatro’larında başlamıştır. Kollama, Es Es, Suskunlar, A.Ş.K, Asla Vazgeçmem ve Muhteşem Yüzyıl gibi dizilerin kadrosunda yer almıştır.

Serdar Orçin;

21 Ocak 1976 Bayburt doğumlu oyuncu Müjdat Gezen Sanat Merkezinde Oyunculuk eğitimi almıştır. Daha önceden Yedi Numara, Gülbeyaz, Mühürlü Güller, Gümüş, Behzat Ç, Muhteşem Yüzyıl, Galip Derviş, Ulan İstanbul, Beş Kardeş ve Oyun Bozan gibi dizilerin kadrosunda yer almıştır.

Kadim Yaşar;

26 Nisan 1976 Muş doğumlu oyuncu İstanbul Üniversitesi Devlet Konservatuarı Tiyatro Bölümü Oyunculuk Ana Sanat Dalı mezunudur. 2002 yılında Ekmek Teknesi dizisiyle profesyonel oyunculuk hayatına adım atmıştır. Daha sonra sırası ile Yağmurdan Sonra, Tek Türkiye, Babalar ve Evlatlar, Tatar Ramazan, Kaçak ve Paramparça’nın kadrosunda yer almıştır.

Müge Boz;

13 Nisan 1984 İzmir doğumlu oyuncu Anadolu Üniversitesi Sinema Televizyon Bölümü mezunudur. Arka Sokaklar, Leyla ile Mecnun, Şüphe, Aşk Emek İster, Gurbette Aşk, Muhteşem Yüzyıl Kösem ve Sevda Kuşun Kanadında gibi dizilerde sahne almıştır.

Rutkay Aziz

1947 İstanbul doğumlu oyuncu Avusturya Lisesi'nden mezun olmuştur. Galatasaray Üniversitesi Gazeticilik Fakültesini tamamlamıştır. Bir aralar kızıyla birlikte banka reklam filminde rol bulmuştur. Aşkım Mucizeleri, Hayat Bilgisi, Avrupa Yakası, Şölen ve Gurbet Kuşları gibi dizilerde rol almıştır.

Benim stilimi anlamışsınızdır. Polisiye, macera, aksiyon ya da dönem işini çok severek izliyorum. Yani iş için değil de zevk için bu tarz dizileri izlemekten keyif alıyorum. Eylül sonu Ekim başı yayına Fox Tv’de girecek olan dizi, ki ben Kasıma da razıyım çünkü beklemeye değer, bol aksiyon ve maceralı, imkansız aşkların gölgesinde kavrulup, gözlerimize bayram ettireceğiz.

Hayatta bayramınız bol olsun dileği ile…

www.televizyongazetesi.com

http://blog.milliyet.com.tr/eceer

eceer6@gmail.com

https://twitter.com/eceer6

https://facebook.com/pages/Ece-Er

 

 

 
Toplam blog
: 781
: 3899
Kayıt tarihi
: 23.09.12
 
 

16- 06- İstanbul'da doğdum. Tatbiki Güzel Sanatlar Tekstil Ana sanat dalı Moda tasarımı bölümünde..