Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Eylül '17

 
Kategori
TV Programları
 

Fazilet Hanım ve Kızları Yeni Sezonda Çok İddialı!

Fazilet Hanım ve Kızları Yeni Sezonda Çok İddialı!
 

çok iddialı!


Başrollerini Nazan Kesal , Mahir Günşiray , Deniz Baysal , Çağlar Ertuğrul , Afra Saraçoğlu ve Alp Nevruz gibi isimlerin paylaştığı Fazilet Hanım ve Kızları dizisi yeni sezonda çok iddialı!

İlk sezonu ile büyük bir hayran kitlesine ulaşan dizi ne yazık ki reytinglerde beklenen başarıyı tam olarak yakalayamamıştı...

Yeni sezon için oldukça iddialı bir tanıtım yayınlayan dizinin ben bu sezon reytinglerde beklenen başarıyı yakalayacağını düşünüyorum…

Dizinin aslında reyting potansiyeli çok yüksek ama ben tam anlamıyla bunun ortaya konulduğunu düşünüyorum…

Dizide en sürükleyici karakterler bana göre Hazan ve Yağız… İzleyici bu ikisini oldukça benimsemiş ve sevmiş gibi görüyor… Çağlar Ertuğrul ve Deniz Baysal’ın uyumu bana göre de gerçekten çok hoş…

Diziye genel olarak baktığım zaman dizide ben sadece senaryo olarak biraz durağanlık görüyorum. Olay örgüsü bence biraz daha iyi olmalı...Dizinin oyuncu kadrosu bana göre çok iyi oluşturulmuş…

Dizide en vurucu sahnelere ise Nazan Kesal , Çağlar Ertuğrul ve Deniz Baysal imza atıyor…

Özellikle ben Çağlar Ertuğrul’u çok başarılı buluyorum zaten uzun yıllardır sinemadan tanıdığımız çok başarılı bir isim…

Yeni sezonda Yağız ve Hazan sahnelerine bir tık daha ağırlık verilirse ben dizinin daha sürükleyici olacağını ve daha çok izleyici çekeceğini düşünüyorum…

Dizinin son yayınlanan tanıtımı ise izleyici tarafından büyük ilgi gördü. Kısa süre içinde youtube da 1 Milyondan fazla izlenme alan fragman Trend Videolar arasına girdi…

Bakalım yeni sezonda neler olacak bende merakla bekliyorum ama görünen o ki dizi yeni sezona hızlı bir giriş yapacak…

 Dizi yeni sezonu ile yakında Star'da…

Çetin Kaya

Twitter/Fankafacetinn

 

 
Toplam blog
: 449
: 1506
Kayıt tarihi
: 31.01.14
 
 

Şuanda Turizm İşletme Fakültesinde okuyorum.Endüstri Teknik Ve Meslek lisesi mezunuyum. Ufak mana..