Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ağustos '12

 
Kategori
Güncel
 

Erkek cinayetleri

Erkek cinayetleri
 

Cannibal holocaust filminden bir sahne


Günümüzde kadın cinayetleri aldı başını gidiyor. Evet bu bir başlık, haber başlığı. Gün geçmiyor'ki bir tane daha duymayalım yada manşetlerde okumayalım.

Hiç düşündünüz mü acaba neden hep kadın cinayetleri. Ben araştırdım. Evet kadın ve erkek cinayetleri başabaş gidiyor. Şaşırdınız mı? Doğru söylüyorum kadın ve erkek cinayetleri başabaş gidiyor.

Erkekler kadınlar'dan biraz daha farklı yapıya sahiptirler. Genel'de kendi işlerini kendileri görürler. Kadınlar, aracı kullanırlar. Cinayet sebebi  hep aynıdır. Para ve cinsel zayıflık. Ülkemiz insanı geri kalmış bir toplumdan ibarettir. Belki bana kızacaksınız lakin bu böyle. Örneğin benim ilkokul diplomam var. Bakın haddim olmayarak yazarlık yapıyorum. Paçalarından kültür akan insanların arasında. Her neyse konuyu dağıtmadan: Ülkem erkeği bir bayan ile resmi yada gayri resmi hayatını birleştirdiğinde  olay bitmiştir. Kadın, artık onunla bir gece geçirmiştir ve adamın KARISI olmuştur. Ölmek var dönmek yoktur artık. Kaderine boyun eyecek, sevse'de sevmese'de o erkeyin kölesi olacaktır. Adam da caymıştır kadın'dan bir süre sonra ama yapacak birşey yok. Neden mi? Alın size büyük neden. Ülkem erkeği kendini her zaman güçlü görür. Buna kendi'de inanmaz ama yine'de öyle görmeye çalışır. Kadın gitmek isterse ona mani olmasının sebebi ona olan aşkından değil, kadının gideceği erkek ya kendinden daha güçlüyse o zaman ne olacak? Kadın gittiği insanla daha mutlu olursa ne olacak?  Beyinler sadece sekse programlanmıştır. Gerisi fasafiso. İşte bizim yoginin beyni sulanır ve kimseye yar etmem tehditlerine başlar. Kadın'da  ondan geri kalmaz. Zaten bayanlar kendi aralarında  yatak özellerini birbirlerine anlatmayı  moda haline getirmişlerdir. Bu konuda kadınlar daha çok tecrübelidirler. Komşu, komşunun kocasının ne olduğunu enaz komşusu kadar bilir. Ve hevesle aranmaya başlar. Komşusunun kocasını ayartamasa bile ona benzerini arar ve bulur. Bu değişiklik ona heyecan vermiştir yenilerini arar durur. Sonuçta bizim yogi öğrenmiştir kadının yaptıklarını sepet koluna hadi gülüm yoluna diyeceği yerde, basar kurşunu. Bir zamanlar Aziz NESİN' in Türk toplumunun yüzde 60'ı aptaldır sözünün yanına, yüzde 65'i de sapık duygulara sahiptir deseydi mezarını taşlarlardı. Erkekler güçlü varlıklar olduğu için cinayetleri kendileri işliyor. Kadınlarsa; Cazibelerini kullanarak erkeği,erkeğe öldürtüyorlar. İşte aradaki fark.  Bir erkek erkeği öldürünce kavgada öldürdü, balık tutarken arkadaşını öldürdü, komşusunun kocasını öldürdü, küfür yüzünden arkadaşını öldürdü.  Diye manşetler atılır.  Ama arkasındaki kadını hiç bir zaman savcılıkta söyleyemez.  İşte o zaman erkekler hep kadın öldürüyor olur.  Kadınlarsa her  zaman olduğu gibi masumdurlar. Aksini iddia eden olursa evde yatağa girme şansı yoktur.  Bu yüzden, içinden gelmese'de yorumcular ister, istemez  kadın hakları savunuculuğuna soyunurlar.  Bu başbakan bile olsa sonuç aynı.  Bana göre insan insanı öldürmez. Bu sıradan birşey değildir. Yolda adam bir hayvan eziyor arabasıyla oturup ağlayasım gelir. Cinayeti tasvip etmiyorum ama işleyene değil, işletene bakacaksın. Sürçülisan ettimse affola...

 
Toplam blog
: 19
: 672
Kayıt tarihi
: 13.02.09
 
 

BEN NE DUVARLAR GÖRDÜM, HEP YIKILDILAR.    ..