Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ocak '13

 
Kategori
Gündelik Yaşam
Okunma Sayısı
2282
 

Erkek kısmı 40 yaşına geldiğinde!

Erkek kısmı 40 yaşına geldiğinde!
 

Kim demiş kırkından sonra azanı teneşir paklar diye!
Hiç de bile değil! 
Öyle ya, yıllarca çalışmış çabalamışlar garipler! 
Kendisini birazcık şımartmak hakkı olmalı değil mi?
Hem bu yaş aralığı onlar için en verimli yaşlardır! 
Yaşadığı olaylardan ders alıp doğruyu yanlışı ayırt edebilecek kıvama gelmiştir çoktan!
Bilgi tecrübe paylaşımları kırkından sonra başlar!
 
Ya emekli olmuşlardır ya da olmak üzeredirler!
Hayat bu yaştan sonra yaşanacak diye düşünürler!
Gençlikte yaşayamadıkları eksiklikler var gibidir çünkü! 
İşte o gün bugündür, meğerse mutluluk insanın kendi içinde saklıymış derler.
 
Formda kalabilmek için kadar yöntem varsa denerler!
Spor aletleriyle dolar taşar evleri!
Yeni imajlar edinmek için hiçbir engelleri yoktur!
Önce kıyafet stillerini değiştirmeye koyulurlar!
Enine çizgili kıyafetlerden uzak dururlar, kilolu görünmekten korkarlar!
Kot pantolon ve spor ayakkabının özgürlüğü ifade ettiğine inanırlar.
Kocaman baskılı tişörtler edinirler ama dökümlü olanından!
Tek tip traşlar, takım elbiseler kravatlar bıktırmıştır çünkü!
 
Ardından uzun saç özlemlerini giderirler çok acilen!
Gözlerinin önüne geldiğinde şöyle bir atarlar yana doğru!
Saçlar seyrekse kazıtılır moda takıntısı baş gösterir!
Sonra cep telefonları en bi teknolojik olanıyla değiştirir!
Kullanırken harf ve rakamları yakın gözlüğüyle seçebilmek pahasına!
 
Otomobilleri mutlaka çok demodedir, hemen elden çıkartılır!
Daha kocaman baba otomobiller tercih edilir!
Ama ille de gıcır gıcır olacak! 
Çünkü her zamankinden daha fazla titizlenirler, hayret!
Toz bezi düşmez ellerinden, vakit bol nasıl olsa.
Hel bir de cıstaka cıstaka müzikler dinlemeleri yok mu?
Ama bu kadarı da ayıp doğrusu!
 
Dikkatleri kendi üzerlerinde tutma uğraşları ruhlarına pek bir heyecan katıyor olmalı ki.. 
Genç görünmek tripleri herdaim ağır basar!
Umutları yeniden yeşerir bu düşünceyle! 
Deniz kenarında kulaklıkla müzik dinleyerek yürümeye aşırı bir alaka duyarlar! 
Alımlı hanımları daha bir farklı süzerler!
Kafalarına çanta yemek pahasına hem de! 
 
Kuyruklarda sıra beklemeyi, bir de parklarda pineklemeyi hiç sevmezler. 
Oralar hayattan zamansız pes etmiş ve dünya nimetlerinden vazgeçmiş insan profilleriyle doludur çünkü!
Ne o öyle banklarda oturmuş çekirdek çitlemeler falan!
Hem dedelere mahsustur bu tür dinlence yerleri!
Ayaküstü mekânlar tercih nedenleridir işte bu yüzden! 
 
Mahallede top oynayan çocuklara bulaşırlar, geç lan kaleye bir şut çekeyim diye!
Ya git amca yaaaa sözlerine ise çoook kızarlar!
Ne amcası lan, abi de bana diye!
 
Sırada kocaman bahçeli bir ev merakı baş gösterir!
Ağaçlar çiçekler özlenir şiddetle!
Güreş tutacağı can dostu bir köpek, muziplikler yapacak bir kedi!
Kütüphanenizin tozlu rafları elden geçirilir.
Orada öylece duruyordur dört ortalı şiir deffteriniz.
Arasında kuruttuğunuz gülleri görmek burkar yüreğinizi!
Sararmıştır sayfaları ama yazıldığı tarih dün gibi hatırlanır.
Sevdiğinizin tatlı kokusunu duyarsınız.
 
Ama bi dakika, bu aşamaya nereden geldik hemen?
Durun yahu ne çabuk pes ettiniz!
Geçmişe yolculuğa çıkmak için daha çok erken!
40 yaşını devirdin diye karalar bağlama hemen :)  
Biriktirilecek çook anılar var daha.
 
Pardon yani!
 

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

50 daha da güzel! inanın ki :)) Sevgilerle...

Ersin Kabaoglu 
 27.01.2013 2:54
Cevap :
Bilmez miyim, şu an üzerinde sek sek oynamaya başladım bile Ersin hocam :) Selamlar saygılar.  27.01.2013 17:40
 

Kırkından sonra her gün "Bir yaş daha" gençleşiliyor de, kimse bu işe rıza göstermiyor aslında. yazının konusu bi tarafa, seni tanımayan, eklediğin fotoğrafı "Sen" sanacak, abi kendi fotoğrafını koysana ya... Bak gençleştiğini kendin de göreceksin... :-) Selam ve sevgiler.

İBRAHİM PEKBAY 
 25.01.2013 20:19
Cevap :
Bu süreç benim açımdan da aynen öyle İbrahim abicim. “Gençler ve daima genç kalanlar” sloganıyla büyüdük ne de olsa :) Ancak bu birazda insanın hayatın güzel yanlarını keşfederek yaşam kalitesini yükseltmesi, gereksiz ayrıntıları ise es geçmesiyle alakalı bir konu. Kendi fotoğrafıma gerek duymadım, reklam kokan hareketler olarak falan algılanabilirdi çünkü, neme lazım :) Selamlar saygılar.  25.01.2013 21:09
 

Zuurt tesellisi, 40dan sonra pimpirikli huysuz ihtiyar olamaya aday adayi! saglik ve saygiyla

Newyorker 
 25.01.2013 18:48
Cevap :
Alın size erkek dayanışması, bu konuda kadınları kıskanmayalım da ne yapalım şimdi:) Ne yaptın hocam, 70 den sonrası desen neyse :) Selamlar saygılar.  26.01.2013 15:22
 

Ben de tam kırk oldum:) Başucu kitabı yapcem bu yazıyı :) telifi neyse verelim hocam :))

Murat HACIOĞLU 
 25.01.2013 17:55
Cevap :
Yazımı kopyalamak, yapıştırmak hele ki başucu kitabı yapmak kesinlikle yasaktır Murat hocam, tıklar okursun ne anladıysan odur yani :) Selamlar saygılar.  25.01.2013 18:08
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 1021
Toplam yorum
: 4165
Toplam mesaj
: 254
Ort. okunma sayısı
: 1558
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster