Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ocak '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
Okunma Sayısı
12132
 

Erkekleri kullanma kılavuzu

Erkekleri kullanma kılavuzu
 

Görünüş aldatıcıdır...


Sevgili hanımlar, eğer bu yazıyı dikkatlice okur ve ne demek istediğini iyice anlarsanız, her şeyin ne kadar kolay olduğunu fark edeceksiniz ve ilişkiniz gün geçtikçe güzelleşecek böylelikle bu yazı da amacına ulaşmış olacak. Yok, eğer ön yargılı bir biçimde okur ve düşünmeden feministçe bir refleksle, reaksiyon gösterirseniz, yazdıklarım, sizin ilişkinize hiçbir katkıda bulunmayacak ve ilişkiniz “ Dışarı çıkmak için devamlı cama çarpıp duran SİNEK” misali olduğu yerde sayıp duracak.
Önce “erkekler ne ister?” gibi çok klasik bir soru ile konuyu açmaya çalışalım. Aslında bu sorumuz çok klasik bir soru olmasına rağmen şahsen bu konuyu irdelememek ve anlamak için çok gerekli bir sorudur.
“Erkekler ne ister?” Bir çoğunuzun, “Evet ne istediklerini biliyoruz.” dediğini duyar gibiyim şimdiden… Biliyor olsanız dahi gene de okuyun. Üstelik bir şeyi ne kadar çok bildiğiniz değil ne kadar iyi uyguladığınız önemlidir. Yani bilmek yetmez, bilgiyi kullanmak çok daha önemlidir.
Evet erkeler ne ister; aslında çok basit 3 şey ister… Bu üç şeyin ne olduğunu babamın, İstanbul Teknik Üniversitesi’ndeki bir hocasıyla yaşamış olduğu hoş bir hikayenin anekdotuyla size aktarmak istiyorum.
Bir gün babam ve arkadaşları, çok sevdikleri bir hocalarına “Neden emekliliğinizi yaklaşmasına rağmen bu zamana kadar evlenmediniz hocam?” sormuşlar… Hocamızın verdiği yanıt çok ilginçti diye anlatır sevgili babam. “Çocuklar, ben bu yaşıma kadar salonda hanımefendi, mutfakta hizmetçi, yatak odasında da o…u olabilecek bir kadın arayıp durdum ve bulamadığım için evlenmedim.” diye cevap vermiş… Gel zaman git zaman hocamız bir gün pat diye evlenivermiş ve bir tatil sonrası bunu öğrenen öğrenciler, tabi ki hocamıza ilk sordukları soru;” Hocam bunca yıl bekleyip en sonunda evlendiniz, evlilik nasıl gidiyor, eşinizden memnun musunuz?” diye sormuşlar bu sefer! Hocanın cevabı ilkinden daha ilginçmiş ; ” Çocuklar biliyorsunuz ki bunca yıl evlenmek için ideal kadını bekledim ve nihayetinde evlendim ama her şey ters çıktı, benimki salonda hizmetçi, mutfakda o….u, yatak odasında hanımefendi çıktı…” demiş. Vah zavallı hoca vah… Neyse, bu hikayeden çıkan ana fikirleri şöyle bir sıralayacak olursak:
1. Ulaşmak veya yapmak istediğiniz bir şey, bir iş veya hedef varsa şansınızı çok zorlamayacaksınız. Yani armudun sapı, üzümün çöpü diye her şeye kulp takarsanız, önünüze çıkan güzel fırsatları da kaçırırsınız. Yani fazla mükemmeliyetçi olmak size en sonunda mükemmeli buldurma garantisi vermez. En sonunda elinize, içi geçmiş ayvayı tutuşturuveririler.
2. Mükemmel kadın diye bir şey yoktur, sadece mükemmel kadın hayali vardır. Dolayısıyla beklentilerinizi mükemmel kadını bulmak üstüne inşa etmeyin, sonu hiç beklemediğiniz bir şekilde sonuçlanabilir.
Tabi bu 2 madde sadece hanımlara değil tüm insanlara tavsiye niteliğindedir.

Eveet Şimdi gelelim “Erkeklerin ne istediğine?” Aslında yukarıdaki hikaye erkeklerin istediği üç temel beklentiyi gayet açık anlatıyor… Kısacası onların beklentilerini iyi anlamışsanız, problemi de çözmüşsünüz demektir zaten. Problemi çözenler de kullanma kılavuzuna otomatikman sahip olurlar.Yani, erkeleri nasıl vahşi bir canavardan evcil bir kediye dönüştürebileceğinizi öğrenmiş olursunuz.
1. Salonda hanımefendi metamorfozu: Güler yüzlü kadın.(Eş dost veya baş başa iken güler yüzlü ve hoş sohbeti olan, kaprissiz kadın)
2. Mutfakta hizmetçi metamorfozu: Ne yemek yaparsa yapsın, içine sevgi katan kadın. (Ne kadar çok yemek tarifi değil, sadece kuru bir yumurta bile yapsa bunu severek güle oynaya yapan ve erkeğine yedirmekten mutlu olan kadın.)
3. Yatak odasında o….u metamorfozu: Seks yapmanın vazife değil, bir keyif olduğunu bilen kadın. (Yatak odasında gözlerimi kaparım, vazifemi yaparım… şeklinde değil de gerçekten sevişmek için sevişen kadın.)

Ezcümle; Erkekler, ne muhteşem bir güzellik, ne muhteşem bir vücut, ne de mantarlı flaminyon vb. şeyler isterler. Hatta selülitin vb. estetik kusurların önemi bile yoktur onlar için. Küçük bir tavsiye eğer model veya film yıldızı falan değilseniz, kozmetik ürünlere falan öyle deli paralar dökmenize gerek bile yoktur. Sadece ve sadece çok basit üç şey yeterlidir bizlere. İçi sevgi dolu üç şey; sıcak bir gülüş, sıcak bir parça yemek, ve sıcak bir yatak…
Aslında biz erkelere, basit ve ilkel yaratıklar gözü ile bakılmasının sebebi de bu yüzdendir. Basit ve sadeyiz çünkü karmaşık olmaktan iyi ve daha faydalıdır. En azından bu yazıyı dikkatle okuyup gerekli ana fikri iyice anladıysanız, bundan sonra eş veya erkek arkadaşınızı çok daha iyi anlayıp ilişki ve evliliğinize istediğiniz gibi yönlendirebilirsiniz. Bu arada başlığa bakarak yazımdan farklı beklentiler içine girenler veya karmaşık formüller bekleyenler varsa hayal kırıklığına uğramış olabilirler. Kusura bakmasınlar olayın özü bu kadar basit maalesef. Güle güle kullanın...

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

hayatta risk almazsan, evet mazbut yaşarsın, küçük mutlulukları bekleyerek.basit her zaman kendi içinde kırılmaya mahkumdur...küçük şeyler değildir basit olan.nerden baktığındır basitleştiren. tıpkı o üç özelliği!!! bir kadına yüklemek gibi.bunun sonu gelmez. yazın katılmasam bile güzel ama...

tutaste 
 11.01.2009 17:32
Cevap :
Sevgili Tutaste, yorumunuza katılmamakla birlikte size yazacağım cevap bu bölüme sığmayacağı için sayenizde buğün yazacağım yazını konunun oluşturmuştur. Dolayısıyla sizden ricam bugünkü yazımı kumanızdır. Selamalrımla.  12.01.2009 11:47
 

bizi bukadar düşünmen ne hoş...

nevalce 
 11.01.2009 17:09
Cevap :
:)) ilahi...  11.01.2009 19:42
 

Doğru düşünce .Bunlar kadınlar için de geçerli.

atilla sönmez 
 09.01.2009 21:23
Cevap :
Aslında her iki cins için geçerli tabi ki, ben öncelikle bir erkek gözü ile irdelemek istemiştim konuyu. Selamlar.  10.01.2009 14:20
 

hayatı zorlamak diyelim şuna, pes etmemek.vazgeçmemek.hayata, bir kırık kesitten bile olsa ulaşabileceksek paralanmakta kendimiz için fayda var.kendileri mutlu olmayan insanlar başkalarını mutlu edemez.bence erkekler önce azcık kendi özgüvenlerini ele alırlarsa kadından o kadar şey beklemelerine gerek kalmaz. o kadar özelliğim olsa zaten neden eksik bi insanı mutlu etmeye evleneyim ki:=)))))

tutaste 
 09.01.2009 19:49
Cevap :
Hayatı veya birşeyleri fazla zorlamak, zorladığınız şeyleri kırılma noktasına taşır. Dolayısıyla kırılmayı yaşamak yerine daha mazbut bir hayat veişleri tercih ederim her zaman. Basit her zaman daha güçlüdür. Diğer yandan konumuz, içsel mutluluk ve özgüven değil ama eğer bunlardan ayrıca bahsedecek olursak bu konularda size hak verebilirim.  10.01.2009 14:24
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 165
Toplam yorum
: 88
Toplam mesaj
: 28
Ort. okunma sayısı
: 2857
Kayıt tarihi
: 01.08.08
 
 

Sıradan birisi... Eğer yukarıdaki iki kelime yeterli geldiyse sorun yok, ama sizi tatmin etmedi..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster