Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ekim '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Erkeklerin eskilere geri dönmesi sendromu

Erkeklerin eskilere geri dönmesi sendromu
 

Bu erkeklerde mevsimsellik olgusu var fark ettiniz mi siz de? İlişki içindeyken atıp tutarlar, sizi kaşar yaparlar, kötü sevişmenizden girerler, açık saçık giyinmenize kadar her türlü hareketinize laf ederler. Sonunda ilişki tükenir ve ayrılırsınız.

Çoğu zaman da bırakan taraf onlardır. Ama sonra bir şey olur ve geri dönmek isterler. Bir süre üzülürsünüz, neden beni bıraktı dersiniz. Sonra toparlanıp yeniden hayata devam edersiniz, hayatınıza başka bir erkek girer veya girmez ama atlatırsınız eninde sonunda. Aradan aylar geçmiştir, başka bir baharda başka bir erkekle ilişkinizi oturturken bir de bakarsınız eskiler sapır sapır dökülmeye başlar. Sanki size eskiden o ağır lafları etmemiş gibi karşınıza bir pişkinlikle çıkarlar. Ne haber aşkım, seni çok özledim, elbet gene beraber olacağız şu bu…

Öylecene kalakalırsınız. Ulan aradan aylar geçmiş. Bu ne perhiz, ne lahana turşusu. Ne oldu da geri dönmeye karar verdin a be adam? İşin ilginç tarafı bu çok alışıldık bir erkek davranışı ve de kadın kısmında hiç görülmeyen bir davranış biçimi. Erkekler size soruyorum, neden eskilere dönüş yapmak istiyorsunuz?

 
Toplam blog
: 102
: 1607
Kayıt tarihi
: 26.08.08
 
 

1980 İzmir doğumluyum. Kendimi bildim bileli gözlem ve yorum yapmayı çok seviyorum. Genelde hayatı h..