Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Mayıs '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Erkeler neden “ Rus ” kadınlarını tercih ederler?

Erkeler neden “ Rus ” kadınlarını tercih ederler?
 

Ağabey be bir Rus kadın gördüm süper di be ağabey

Olum nerde gördün, hemen tanışalım.

Yok, olmaz ağabey.

Neden?

Çünkü. Rüyamda gördüm.

Neden erkeklerin rüyasını Rus kadınlar süsler?

Ben Türk kadını olmasını tercih ediyorum.

Galiba ben erkek değimliyim neyim!


“Bizim kadınlarımız penceresinden de”

Erkekler çapkınmış.

Kadınlarsa masummuş.

Erkek çapkınlık yapmak istediğinde,

Yalan söyler, kadını ayartırmış.

Egosunu tatmin eder, kadını terk edermiş.

Egosuna yenik düşer, nikâhlı eşini boşarmış.

Maslar gibi değil mi?

Varmış, yokmuş, olurmuş, yaparmış

Mış da mış


Sevgili Türk kadınları bizim kadınlarımız bakın erkekler neden Rus kadınlarını tercih ediyorlarmış.

Rus kadını güzeldir bakımlıdır, feminizme maruz kalmamıştır!

Rus kadını güzeldir. Kilosuna, saçına, süsüne dikkat eder. Spor giysilerinin yalnızca spor yaparken giyileceğini bilir.
Rus kadını bir hanımefendi muamelesi görmek ister. Zayıf cins olduğunu bilir ve buna göre davranır. Feminizm dalgasına maruz kalmamıştır. Ancak bu güçsüz olduğu anlamına gelmez. Ayakta kalmayı bilir. Çingeneler gibi dans eden, votka içen ama katedralde de başını kapamayı bilen kadınların soyundan gelir.
Rus kadını çalışarak ailesine destek olur. Onlar için iyi bir eğitim şarttır, iyi bir meslek ise çok önemlidir. Çoğu Rus kadını 2 ya da daha fazla dil bilir ve üniversite mezunudur. Farklı dilleri, farklı mutfakların yemeklerini, farklı felsefeleri öğrenmeye meraklıdır.

Resim : www.gezentilki.com

 
Toplam blog
: 313
: 2778
Kayıt tarihi
: 15.03.07
 
 

16.10.1974 Samsun / Havza doğumluyum. Şu anda bir lojistik firmasının ortaklarındanım. İşimde ilk..