Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mayıs '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Erken mi geldim

Erken mi geldim
 

İnternetin iyi tarafları da var kötü tarafları da. Dikkat edilmezse komik durumlara düşülebilir.

Dün msn sohbeti sırasında yanlış kişiye öpücük gönderdim.

Çok sevdiğim saygı duyduğum yaşça benden çok büyük bir beyefendiyi isim ve msn’ine koyduğu avatar benzeşmesinden dolayı yeğenimle karıştırdım.

Bariz komik duruma düşüyorsunuz. Durumu nasıl kurtaracağınızı bilemiyorsunuz. Neyse ki, onunla uzun süredir msn de karşılaşmamıştım. Bunu fırsat bilip, “özlemiştim seni iyi misin” şeklinde durumu kurtardım. Samimiyetimizin ve yılların dostu olmamızın da durumu kurtarmamda büyük payı var.

İnternet mi geç kaldı ben mi erken geldim..!

 
Toplam blog
: 77
: 454
Kayıt tarihi
: 04.04.09
 
 

Serçe kuşları ötüyor. Mevsim Temmuz. Doğum tarihim de bu aya denk düşmüş. İstanbul Anadolu yakası..