Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ekim '10

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Esasen ağaca çıkartılmış öküzler muhteşemdi®

“Öküz bir aleladedir. Ağaç dahî.. Ancak, öküz ağaca çıkarsa, fevkalâde olur.” Bu yazı benim orta birde tahrir ödevinde, alelade ile fevkalade için, misal teşkil etsin diye yazdığım bir yazıdır. Ve sadece bu kadardır. Ve tabiî dersin mutena hocasından, hak ettiği On numarayı almıştır. Bugün bu tahriri, hoca olarak, ihtiyaç duyduğu ve bu sebeple kanaat önderlerinden, ciddi bilgiler bekleyen cemiyet için yazsam, acaba ne yazardım? “ Öküz bir aleladedir. Ağaç dahî. Bilinçsizce ama mecburiyetten ağaca çıkartılmış olan öküzleri, halkın kayıtsız şartsız egemen gücüne rağmen, yere indirebilmekse, gerçekten fevkalâdedir.” diye yazardım mutlaka. Hatta yazdım da. Şu an beklediğim ise, bu tahrire, cemiyetin oy birliği ile On vermesinden ibarettir. 

Haydar Volkan 

Çiftehavızlar: 23.10.2010 

Not: Onların kullanım tarihi, marka ve modelleri, ebediyen bittiği için bu ® nin de hükmü kalmamıştır, artık. 

 
Toplam blog
: 148
: 492
Kayıt tarihi
: 04.02.09
 
 

Haydar Volkan: 21.05.944 Rebabi bestekar Sabahaddin Volkan ve Piyanist Mukadder Volkanın oğlu olar..