Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Aralık '11

 
Kategori
Mizah
 

Eşeğe makam verme !..

Eşeğe makam verme !..
 

Sevimli eşek :))


 

20. yüzyılın başında,  küçük bir çocuk babasına sormuş:

- "Baba!.. kedilerin kuyruklarını kesip kemer yapmak günah mıdır?.."

Baba ilgisizce;

- "Günahtır evlâdım" demiş

- "Peki baba zencilerin derilerinden paspas yapmak günah mıdır?.."

- "O da günahtır evlâdım "

- "Peki baba Japonların beyinlerinden çorba yapmak günah mıdır?"

- "Ooofff! o da günahtır evladım"

- " Peki, baba Yahudilerin yağlarından sabun yapmak günah mıdır?"

Baba en sonunda dayanamaz:

- "Değildir ulan. oooff bee Adolf , nerden aklına gelir böyle sorular sormak ?!..."

 

Kıssadan Hisse : Adam olacak çocuk, sorularından bellidir.

* * * * * *

Bakanlardan birinin ölmesiyle başka bir milletvekili onun süresini doldurmak üzere seçilmişti.

 Adam hemen karısına telefon ederek, bu haberi vermek istedi :
-Bir bakan karısı olmak ister miydin? ..
Karısı biraz düşündü sonra:
-Hangisinin?..

Kıssadan Hisse : Makam hırsının , dini-imanı-namusu olmaz...

* * * * *

Bakan olan görgüsüz birisi şoförüne sorar.


"Şoför söyle bakalım eşekle şoför arasında ne fark vardır ?.. "
Şoför bir süre düşündükten sonra mahcup bir şekilde;
"Bilemedim bakanım"
Bakan cevap olarak:
"Eşeğe çüş deyince, şoföre ise dur deyince durur" demiş.
Bunun üzerine şoför çok sinirlenmiş ama karşıdaki bakan olduğu için bir şey söyleyememiş.
Belirli bir süre sonra bu defa şoför bakana:
"Bir soru sorabilir miyim bakanım" 
"Sor bakalım" der. Şoför sorar:
"Eşekle bakan arasında ne fark vardır?.."
Bakan bir süre sonra:
"Bulamadım şoför, sen söyle bakalım" Bunun üzerine şoför de:
" Vallahi bakanım ben de bulamadım... "

Kıssadan Hisse : Eşeğe altın semeri de vursan ,eşek yine eşektir.

 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..