Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Aralık '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Eşime....

Sil Baştan...

Yeni Baştan...

Aşka hayata huzura eve arkadaşlara...

Herşeye yeniden yeni baştan..

Uzun zaman oldu yazılarımı sizlerle paylaşmayalı. O kadar çok içim yüreğim kalemim küfleniş ki benim için hayatta en önemlilerden biri olan yazmak bile sıkıcı dayanılmaz olmuş bir süre..

Bugün sizlerle paylaştığım eski yazılarımı okudum hem okudum hem eskileri gözden geçirdim...

Neler geçmiş neler..

Ama iyi ki de geçmiş bitmiş ..

Her bitiş bir başlangıç sözünü bugün daha da iyi anlar oldum..

İyi ki bitmiş ki şuan yaşadığım yeni aşk yeni huzur yeni mutluluk girmiş hayatıma ...

Çok aşığım çok mutluyum ve çok huzurlyum .

Ben bu huzuru bu mutluluğu evlendiğim zaman buldum.. Aslında çoktandır kapımda duran bu mutluluğu ben nedensiz saçma şeyler yüzünden dolayı farkedememişim.. Belki de iyi ki o aptallıkları yapmışım ki şimdi sahip olduğum mutluluğun kıymetini bilip sıkıca sarılıyorum..

Lafı daha fazla uzatmaya gerek yok çünkü kelimeler ne kadar uzarsa uzasın ben sürekli aynı cümleleri kuracağım..

Bunca acıdan sonra mutluluğumu da sizlerle paylaşmak istedim ve sizlerin de yaşadığınız acılardan sonra elbet o acıya değer bir mutluluk yaşayacağınız umudunuzu kaybetmemenizi öneririm.

Seviyorum Seviliyorum..

Huzurluyum..

Keyifliyim..

Ve bana bu huzuru mutluluğu veren Kocama sonsuz teşekkür ediyorum.

Seni Daima Seveceğim Sevgilim..

 
Toplam blog
: 2
: 533
Kayıt tarihi
: 11.05.09
 
 

28.03.1983 İzmir doğumluyum. Şuan hayatıma Didim' de devam ediyorum. Evliliğim nedeniyle buraya yerl..