Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Aralık '11

 
Kategori
Şiir
 

Esintili düşler!

Esintili düşler!
 

Yorgun düştü bedenim, düşlerim..

Ağır geldi hayata tutunma sancılarım,

Tökezledim;

Doğrulmak için çabaladım.

Düştüm,

yeniden yeniden ve yeniden...

Düştüm ve çabaladım.

Tutunmak için, sana kavuşmak için,

Bir umut ışığı aradım umutsuzca.

Yavaşladım;

Soluk alıp vermlerim yavaşladı önce,

Sonra adımlarım ivmesini kaybetti.

Duraksadım kimi zaman,

Bazen de umarsızca koştum.

Zamanla;

Yorgun düştü bedenim, düşlerim.

Hayallerimden koptu zihnim,

Çocuksu sevinçleri yitirdim.

Gökkuşağını özledim, yağmur ardında uçusan kelebekleri,

Bahardı belkide çağırdığım ya da sen,

Duruldum.

Özlemde ağır gelmişti.

Hüzün kapladı dört bir yanımı ve bıraktım solgun yüzümden aşağı gözyaşlarımı,

Bıraktım umutlarımı,

Hıçkıra hıçkıra ağladım ve sonunda güldüm.

Yeniden kalktım.

Koşmak istedim,

Bu sefer daha tedbirli adımlarla yavaş yavaş başladım.

Düşünmüyordum ama düşünmediğim sadece adımlarımdı.

Kulağımda ılık bir melodi,

Yüreğimde sıcak bir esinti,

Yürüyordum,

Ardıma bakmadan ve ben!

Gidiyorum artık, geçmişe bir kahkaha atarak,

İçten içe kan ağlayarak....

Tüm anıları da toplayarak azıkları sana bırakarak...

Ve ben gittim!

 
Toplam blog
: 35
: 225
Kayıt tarihi
: 21.05.11
 
 

Henüz hayatının "öğrenme" aşamasında olmakla birlikte  yıllardır yazmak ve yazdıklarımı paylaşmak..