Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ekim '13

 
Kategori
Şiir
 

Eskisi gibi

Eskisi gibi
 

Irmaklar çağlar hıçkırıklarımla,

Katre katre okyanuslar damlar gözümden.

Güneşim, doğmuşken gönlüme

Asma yüzünü ne olur istemem,

Olmasın geceler.

 

Leylerimde dolunayım,

Hurma dallı hilâlim,

İşittiğim, duyduğum, andığım,

Semalarımda yıldızım,

Dur ne olur, akmasın zaman.

 

Durdu ki, zaten kalbim

Konuşamaz oldum, tutuldum.

Eridi, mahvoldu mevcut ile zatım.

Yemyeşil gözlerinle baktın ya ta içime.

 

Sevmek mi?

 Yokum ki, gayb olmuşum

Sen varsın evvelden önce,

Hücrelerimde dolaşan nefesim.

İstiyor isen sonsuza dek ölmemi,

Gülme bana bir daha

Tıpkı eskisi gibi.

 

Yazar Şair Kemal ALKAN

 
Toplam blog
: 635
: 614
Kayıt tarihi
: 07.09.13
 
 

Şiiri, yazmayı seviyorum..hepsi bu kadar.. ..