Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Eylül '13

     
    Kategori
    Gündelik Yaşam
     

    Eskiye dair..

    Eskiye dair..
     

    Selam dostlar …. Selam olsun eskimeyen tüm her şeye.. Eskiler demişken geçen ay memleketimdeydim eşsiz güzellikteki memleketimde.. Her gittiğimde ilk işim evin her yerine bakmak sonra dolapları karıştırmak, ben gittikten sonra yeri değişen veya yeni alınan bir şey var mı diye araştırma yapmaktır.

    Annemin bizim eşyalarımızı koyduğu eski rutubetli tozlu dolabımızdan cdlerimi, resimlerimi  çıkardım.. Şöyle baktım neler varmış neler .. Annemle bizim en sevdiğimiz paylaşımlarımızdan biri de resimleri elimize almak ve de başlamak..  Aa böyleymişiz!.. Aaa şöyleymiş!.. Aa şuna bak ne küçükmüş! … O ne yapmışız öyle!… Ne kadar gençmişiz! bu laflariı demeye. İnsan bence arada böyle yapmalı terapi gibi geliyor … Rafa kaldırdığı unuttuğu şeyleri açıp bakmalı.

    Sonra onları teknoloji olmazsa olmazımız facebook var ya (gerçi benim için öyle değil) oraya attım. Herkes şaşırdı nereden buldun bunları diye… Sanırım ben eskiciyim eskileri seviyorum... Eskinin izlerini de... hala Zenit (122) makinemizi çalışmıyor ama saklıyorum, eski teypimizi üstü plaklı, eski elbiselerimi, eskiciden aldığım saraplık ve dergiliğimi, eski yazılarımı hepsini…...

    Günümüzde de eskiye dönüş yaşanıyor artık vintage adı altında kıyafetler, televizyon dizileri, çizgi filmler, pc oyunlar olsun hepsi.. Bu iyi bir durum mu bilmiyorum.. Bence eskiyi bilenler için güzel fakat eskicilik adı altında yeniliklere kapananlar için ise işte bu sorun… Son olarak dostlar… Ne yapıyoruz…. Eskiyi açıyoruz arada havalandırıyoruz sonra yerine koyuyoruz …:)

     

     
    Toplam blog
    : 1
    : 261
    Kayıt tarihi
    : 03.05.07
     
     

    Mühendisim ..Yaşamayı, hayatı, insanları, kısacası tüm güzellikleri seviyorum ve hayatın bizlere ..