Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Aralık '13

 
Kategori
Estetik / Güzellik
 

Estetik Meme Büyütme Rehberi (2. Bölüm) 10 soruda ameliyatta neler oluyor?

Estetik Meme Büyütme Rehberi (2. Bölüm) 10 soruda ameliyatta neler oluyor?
 

Estetik meme büyütme


1- Genel anesteziden korkuyorum, sınırlı uyuşturma ile meme büyütme ameliyatı oluyor mu?

Günümüzde tüm Tıp uzmanlıkları gibi anestezi uzmanlığı ve kullanılan ilaçlar oldukça gelişti. Aslında teorik olarak meme büyütme ameliyatını sınırlı uyuşturma ile yapmak mümkün. Ayrıca Hastayı tam uyutmadan Anestezi eşliğinde sınırlı uyuşturma ile de ameliyat mümkün. Ama ben hem hastamın hem de kendi konforum için meme büyütme ameliyatını genel anestezi ile yapıyorum.

2-E stetik meme büyütme ameliyatı sırasında nerden kesi yapılacak? İz kalır diye korkuyorum.

Aslıda göbek deliğinden girerek meme protezi koyma gibi bana uçuk gelen yöntemleri bir tarafa bırakırsak 3 olası bölgeden protez konulabilir.

Koltuk altı kesisi

Meme başı kesisi

Meme altı kesisi

İz konusu kişinin yara iyileşmesiyle çok orantılıdır, ancak nerden girilirse girilsin az da olsa bir iz kalacaktır ama bu pek de göze çarpmaz ve rahatsız etmez.

3- Ameliyat sırasında aniden uyanıp ağrı duymaktan korkuyorum.

Bu halk arasında herhalde ameliyat korkusundan doğan yersiz bir efsanedir. Böyle bir şey mümkün değildir.

4- Ameliyat ne kadar sürüyor? Çok da hızlı olmasın istiyorum ki ortaya güzel bir iş çıksın.

Ameliyat benim elimde yaklaşık bir birbuçuk saat kadar sürmektedir. Daha yavaş veya daha hızlı ameliyat yapan meslektaşlarım mutlaka vardır. Hız konusunu merak etmeyin, her estetik plastik cerrah en güzelini optimum sürede yapmaya çalışacaktır.

5- Ameliyat öncesi gördüm, hazırda bir sürü protez bulunuyor. Bunun nedeni nedir? Sonuçta bana konulacak olan 2 adet meme protezi değil mi?

Elbette ama genelde Sizer dediğimiz geçici protezleri ameliyat sırasında takıp hangi hacimdeki protez daha iyi oluyor bakarız. Daha sonrada kalıcı olanlar takılır. Dolayısıyla birkaç boyutta protez elimizin altındadır.

6- Daha önce protez taktıranlarda gördüm o küçük kesilerden kocaman protez nasıl sığıyor?

Unutmayın ki insan derisi oldukça esnektir, ayrıca koyduğumuz protezlerde esnek olduğundan zorlanmadan nispeten küçük kesilerden protez koymak mümkün oluyor.

7- Ameliyatta çok kan kaybı oluyor mu? Kan ihtiyacım olacak mı?

Meme büyütme operasyonu oldukça kansız bir operasyondur ve kan ihtiyacı olmaz.

8- Ameliyat sırasında meme protezlerini kas altına mı yoksa kas üstüne mi koyuyorsunuz?

Bu konu Estetik Plastik cerrahınız ile karar vermeniz gereken bir konu olmakla beraber genel konuşursak ben meme protezlerini genelde protezin bir kısmı kas altında bir kısmı meme dokusu altında kalacak şekilde koyuyorum.

Meme protezinin konulduğu plan ister kas altı, ister faysa altı, ister kas üstü veya Dual plan olsun, hepsinin birbirine göre avantaj ve dezavantajları vardır.

9- Ameliyat sonrasında dren koyacak mısınız?

Ben meme büyütme ameliyatından sonra dren kullanmıyorum ama rutin olarak kullanan meslektaşlarımda var.

10- Çok çekiniyorum ameliyatta idrar sondası konuluyor mu?

Meme protezi ameliyatında idrar sondası koymaya gerek yoktur. Ben kullanmıyorum

twitter: @drgurcanaslan

Facebook: Dr. Gurcan Aslan Estetik Cerrahi

www.drgurcanaslan.com

 
Toplam blog
: 11
: 1979
Kayıt tarihi
: 29.11.13
 
 

Yaklaşık 30 yıldır Plastik Rekonstrüktif ve Estetik Cerrahım.  İlgi alanlarım daha çok estetik ce..