Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Şubat '19

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Et Tırnaktan Kopmaz, Oje Silinir

Bir bilir kişi demiş ki;

Siz siz olun, her şeyinizi her kese anlatmayın.

Ben bunu sonradan uygulayanlardanım. Üstelik öyle sır olsun filan diye de değil.

Ben şöyle demeyi öğrendim.

Ben kendimi kendimle yaşıyorum, bir de başkalarına anlatırken bir daha, bir daha dinlemeyeyim.

Ayrıca benim kendimle ilgili doğrularım vardır, bunlar hep mi doğrudur yok elbette değildir lakin benim yaptığımdır.

Bana doğru gelendir.

Ben at gözlüğü ile bakmam.

Sorarım, bilgisine yüreğine güvendiklerimden akıl alırım, bilirim ki onlar bu konuda benden iyidirler ben onların yüreklerine güvenirim.

Hakkımda gizem olması elbette beni çekici kılacaktır, kimi kılmaz ki.

İnsanoğlunun en büyük dürtüsü meraktır.

Meraktan öleceğiz denilir ya aynen öyle.

Bilmek rahatlamak bu kabul.

Peki rahatlık her zaman bize iyi neticelerle döner mi?

Dönmez…

Ben derim ki; gizem her zaman olmalı.

Ben eşlerin de aralarında her şeyin bilinmesinden yana olan biri değilim.

Neler mesela.

Mesela kendi ailelerimiz.

Bizim ailelerimiz hani başta söylüyorum ya bizim kelimesinin içinde saklı.

Eşimizin ailesi bizimle birlikte oluyor.

Biz olmayınca biz kalkınca yani aradaki bağ gidince ortada kalan çok nadirlerde kalıyor diğerlerinde uçup gidiyor.

Gitmeyen sizin zamanında boş bulunup anlattıklarınız,

Gitmeyenler ailenizden sıkıldığınızda, ya da anneniz, babanız, akrabalarınız sizi kızdırdığında dertleştiğiniz en yakınınız kim elbette eşiniz.

Dertlerinizi anlattınız.

Gün geçti, zaman geçti. Siz çoktan onlarla olanı unuttunuz. Nedeni onlar zaten sizdiniz. Lakin unutmayan var o siz değilsiniz.

Yine zaman geçer.

Bir söz bir cümle ortaya çıkar ve o derki,

Canım o zamanda şöyle yapmamışlar mıydı?

Hadi canım onlar zaten şöyle insanlar.

Ne oldu?

İçiniz acıdı, yandı.

Çünkü sizdenlerinize laf söylendi.

Laf söyleyen suçlu mu? Değil.

Nedeni, onun canı söylenecek sözlerle yanmaz.

Sizin kan bağınız, sevgi bağınız var.

Onlar ne derlerse desinler ne yaparlarsa yapsınlar onlar sizsiniz ve sizde kalması gerekir.

Bilmeyeni suçlayamazsınız bunu unutmayın.

Tecrübelerle sabittir.

 

Sizlere güzel günler diliyorum.

Nazan Şara Şatana

 
Toplam blog
: 1731
: 4678
Kayıt tarihi
: 09.12.10
 
 

Turizmci; Genel müdür Yazar ; Romanlar, senaryolar müzikkaller... Sinema filmleri, TV filmleri.....