Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Şubat '19

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Kilo, Büyük Tehlike

Yaşamımız İçin Büyük Tehlike Göbekli Olmak!

Kilo almak, kilolu olmak hepimizin kâbusu. Nasıl olmasın. Kim istemez, incecik bir vücudu olsun!
Hem fizik olarak hem sağlık olarak fevkalade bir durum.
Lakin kiloluyuz.

Ben turizmi bıraktıktan sonra, kitaplarımı gece yazdığımdan uykum gelmesin, daha zinde olayım, daha yazdıklarımdan keyif alayım düşüncesi içinde çaylar kahveler acıktım, haydi bir iki şey atıştırmalık derken elbette kilo aldım.

Üstelik kilo benim ciddi ciddi kâbusum.
Hantal olmak benim işim değil.
Ağır olmak, ağır hareket etmekse hiç değil.

Bütün bunların yanı sıra, tıbbi olarak tüm kaslardan daha makbulü karın kaslarıymış.
Vücudumuzun merkeziymiş karın kasları.
Vücut dengemizin tamamı neredeyse karın kaslarının gelirmiş.
Daha önemlisi, Fiziksel sağlığımız için de göbek bağlamamamız gerekiyormuş. Ve karın kaslarımızı da daima daha da geliştirmemiz gerekliymiş.

Peygamber Efendimiz:
“Ümmetim hakkında en çok korktuğum şeyler: Göbek bağlamak, çok uyku, tembellik ve yakîn (iman) azlığıdır."  (Feyzü’l-Kadir, 1/278)

Bu günlerde Elifimin de baskısıyla Hamdolsun yürüyüşlere başladık.
Sizlere de öneriyorum, bence rejim yapmaktan ziyade doğru beslenme ve hareket elbette spor ya da yürüyüş.

Şart olan bunlar.

Sağlıkla kalınız.

Nazan Şara Şatana

 
Toplam blog
: 1731
: 4678
Kayıt tarihi
: 09.12.10
 
 

Turizmci; Genel müdür Yazar ; Romanlar, senaryolar müzikkaller... Sinema filmleri, TV filmleri.....