Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Eylül '22

 
Kategori
Şiir
 

ETME !

Sensizliğin gölgesidir bu,

Alabildiğine güneşte ruhumu karanlıkta bırakan.

Bir gününe senin,

Bir ömür sevdana esir kalan.

 

Gözleri arşı, sözleri yeri, duruşu denizleri dolduran,

Ben kimin ki başka karşında azil kalan.

Ey benim en derin yaram,

Sensizlikle imtihan etme beni...

 

Sevemem sensiz dünyayı,

Sevemem sensiz yaşamayı yaşlanmayı,

Sevemem sensiz bir çocuğun başını,

Sevemem sensiz memleketimin yazını kışı,

 

Sensizlikle imtihan etme beni,

Bırak yetimlerin başı okşansın,

Bırak bu garip neşeyle yaşlansın,

Bırak memleketin yazı da kışı da güzel kalsın.

 

Sevdiğimin on da biri sev beni yeter,

Bu bile bende dünyaya değer.

Ey benim en derin yaram,

Gözleri geceden karam.

 
Toplam blog
: 75
: 309
Kayıt tarihi
: 26.01.13
 
 

" Terra : Yeni Dünya " kitabı yazarı... Bilim kurgu hayranı ... ..