Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ocak '14

 
Kategori
Siyaset
 

Evcil kuşumdan siyasi değerlendirmeler

Evcil kuşumdan siyasi değerlendirmeler
 

neler oluyor bu memlekette???


Akşam işimden yorgun argın evime geldim, çekyatıma kaykıldım  ve her TÜRK erkeğinin yaptığı gibi kumanda ile TV'yi açtım. Pek haber dinlemem ama sosyal medyadan takip ederim.

Rahatça uzanmışken kapısı açık duran kafesinden evimizin demirbaşı olan muhabbet kuşumuz uçarak omuzuma kondu.

"Ne oluyor*" dememe kalmadan farkettim ki bizimkinin son siyasi toz bulutları ile ilgili fkafası karışır olmuş ve kulağıma fısıldamaya başlamış bile..

Özetle şöyle dedi galiba;

"Ben televizyon kenarında ikamet ediyorum."

"Haberleri mecburen dinliyorum."

"Çok merak ettiğimden ve ayrıca tırstığımdan da kulağına fısıldayarak sadece bir tek şeyi öğrenmek istiyorum."

"BU MEMLEKETTE HİÇ "ORTA " YOK MUDUR??? HERŞEY "SÜPER İYİ" YA DA "SÜPER KÖTÜ" OLMAK ZORUNDA MIDIR???"

Bende cevabı yok, hiç bir zaman da bilebileceğimi sanmıyorum...

Ama beni çok korkutan bir görüntü var çevremde ve her yerde...

BU GİDİŞLE, ÜZERİNDE YAŞAMAKTA OLDUĞUMUZ TEKNE PARÇALARA AYRILIP BATACAK...

 
Toplam blog
: 41
: 864
Kayıt tarihi
: 29.06.10
 
 

1959 Artvin Arhavi doğumluyum. İnşaat Mühendisiyim. Trabzonsporluyum. Ailesine, büyüklerine ve va..