Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ağustos '10

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

Evet diyorum!

Evet diyorum!
 

Liberal oldum bugün!

Referanduma “evet!”

İtalyandan makarna!

Sırbistandan da et!

*

Makarna gedeolu!

Etler desen defolu!

Önemli değil canım!

Ölmez Allahın kulu!

*

Bu kış kömürüm de var.

Hem en kalorilisi!

Oynarım ama derler.

Mahallenin delisi!

*

Dedim ya liberalim!

Ekmek elden su gölden.

Eski büyüklerimiz.

Anlamazlardı halden!

*

Avrupa ayarına,

Geleceğiz yakında!

Farkında değilsiniz!

Dünya âlem farkında!

*

Düşmandı komşularım!

Kalmadı bir tanesi!

Hoca istiyor bizden,

Fener Patrikhanesi!

*

Diyorlar ki fark etmez!

Ha Muhammet, ha İsa.

Ege barış denizi.

Siz bakmayın Kıbrıs’a!

*

Aramız bir tek bozuk.

Musa’nın ümmetiyle.

Bir “van minüt” çekmişiz.

Bir el hareketiyle!

*

Onlarla da düzelir.

Gelir özür dilerler.

Danışıklı dövüşe.

Kargalar da gülerler!

*

Liberalim ya bugün!

Kuş gibi uçuyorum.

Hadi ya, bizim tayfa!

Göndersenize yorum!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..