Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Nisan '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Evli erkek neden aldatır?

Evli erkek neden aldatır?
 

Evli erkeklerin karılarını aldatmaları artık 10 kişiden 9'unda görülen ve şimdilerde ise sıradanlaşan bir durum hali almaya başladı. En güzeli, en zengini, en başarılısı, bütün kadınların başına gelebiliyor, peki soruyorum neden? Ben bir iki şık yazayım sizlerde eklerseniz sonra toparlayalım.

1: Evlilik uzun zamandır sürüyordur, adam sıkılmış heyecan aramıştır.

2: Adamın içinde vardır, tek kadınla yapamaz.

3: Nasıl olsa öleceğiz, hayat benim hayatım der.

4: Ben erkeğim yaparım der.

5: Eskimiyo ya canım ne olmuş yani der.

6: Ahlaksızdır, her dişiye bakar yaş sınırı yoktur.

 
Toplam blog
: 87
: 1722
Kayıt tarihi
: 21.11.08
 
 

İzmirliyim, 37 yaşındayım. Hayatıma İstanbul' da devam ediyorum. İşletme fakültesinden sonra meslek ..