Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ekim '12

 
Kategori
Şiir
 

Ey aşk

Bazen güzel yüzünü özlüyorum

Seni kaybettiğim günden bu yana

Ne kadar çok süre

Ne kadar çok çile geçmiş

Hani faniydi dünya

Ve her şey gibi sen de ölüyordun

…………………./…………………………….

Bazen sarhoş olup

Kadehlere vurmak istiyorum dünyamı

Ve dünyayı

Hani ikimiz ışıkların karşısında birbirine bakmadan

Yeknesak otururken aşk kapımızı çalmıştı

Tam iki kere

İkimiz de o gün cesaret edip açmıştık

Ben sana şiirimi okuyordum

Ama bir aşk şiiri değildi

Yine de bu şiir üzerine

Birbirimize aşık olmuştuk

…………………./…………………………….

Hayatın aşk sigortası yoktu ki yaptıralım

Ve sonsuza sürseydi her şey

Hayır, üzgünüm

Ay çarpmaları ne kadar hoş olsa da

Ertesi sabah hep güneş doğardı

Bizim yaşadığımız aşk da kendimiz gibi ölümlüydü

…………………./…………………………….

Bazen hatırlarım eskideki benleri

Bunların birinde seninle sahilde

Denize attığımız taşın suda kayışını göremedik

Aşkımız böylesi

Denizin dibine sallandı gitti

…………………./…………………………….

Ben aşkın umut etmek olduğunu sananlardanım

Eziyet kısmı beni hiç ilgilendirmedi

Duygularımdan taşan dalgalar

Acılar

Beni hiç meşk etmedi

Ve seninle en büyük farkımız buydu

…………………./…………………………….

Saatime baktığımda yıllar geçmiş

Tanıştığımız o anda sana baktığımda

Umut etmiştim

Aç bir kurt gibi

Gözlerinde gözlerimi görmüştüm

Sen de bana bakmamak için

Şekilden şekle girmiştin

Ama hayat bu

Bizi cesaretsizliğimizden ötürü

Şiddetle cezalandırdı

Aşk şişesini yere düşürdük ve

Paramparça oldu

…………………./…………………………….

Sana dokunduğum günü hatırlamıyorum bile

Uzun uzadıya seni serhoş bir şekilde sevdiğimi

Teninin ürperip benliğinin yok olduğunu

Hatırlamıyorum bile

Kalbimin benden sana fırladığını

Hiç birini, hiçbir şeyi hatırlamıyorum bile

…………………./…………………………….

Saatler geri alınınca

Bir ömür geri alınır mı

Ki belki başa dönsek

İkimiz de bambaşka yaşardık bu aşkı

Çünkü aşka öyle ya da böyle

Kolayca sahip olunamaz

…………………./…………………………….

Aramızdaki mesafeler yıllar oldu

Kuruyan dudaklarım

Çatladı ıslatılmamaktan

Ve busenin hazzı için kıvranıyor belki de

Ben anlamıyorum

…………………./…………………………….

Ser verdin, sır oldun

Bugün derdin, yarın kayboldun

Hep derdin, hiç oldun

Var derdim, yok oldun

…………………./…………………………….

Ve bir şiir beni ne hallere getirdi

Bin ayıp söz duysam bu kadar etkilenmezdim

Birisi dudaktan kalbe dedi

Kalbim boştu oysa ki

Ne dudak kalmış, ne de kalp

Aşk öylesine kaybolmuş

Ey aşk

 
Toplam blog
: 631
: 293
Kayıt tarihi
: 10.04.11
 
 

Eric'i külden yarattım. Tamamıyla benim eserim. Söyleyeceği çok sözü, söylemek istediği az sözü. ..