Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Haziran '11

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Ey kardeş

Kaç yıl oldu be kardeş

Bu dünya yaşamında kaç yıl

Kaç yıl yaşadın

Ne zamandır yaşamıştın

Neler görmüştün

Neler öğrenmiştin

Neler istemiştin


Geçen gün sabah erkenleyin

Yıllar yılını ekledikten sonra

Dönüp baktığında geriye

Kaç yaşındaydın bu yılların içinde sonunda

Sorup sorguladın mı

Üzerine düşündün mü

Neydi yaşadıkların

Amacı neydi

Nereden nereye gitmekteydin


Gençtin be kardeş bir zamanlar

Neyi algılayacaktın o zaman

Her şey senindi

Her hayalinle sen vardın bu dünyada

Her şeyi yapabilirdin bu umutla


Ey kardeş

Bir gün oldu

Zaman geçti

Ve sen

Yaşlanmış ama

Küçücük kaldın bu dünyada

İşte o zaman

Bakmak istedin geçmişine

Bak be kardeş

Yalnız değildin ki sen

Baktın mı çevrene

Rahatlaman mecburi

İşte zamanının senleri

Her yerde

Her sen ve sizler


Kaç yıl oldu be kardeş

Kaç zaman geçti sen doğalı

Neyi değiştirebildin ki

Bildin ve tecrübelendin

Neyi değiştirebilecek

Ne öğrenebildin ki


Be kardeş

Yıllardan 2006

Ne yağmur var bu kış

Ne de su var

Yarın

Kuruyoruz dünyada cümlemiz

Merhametsiz savaşlar

Merhametsiz sizler

Siz insanlar

Dünyamızı küçülttük

Küreselleşmeyle

Dünya da

İklimiyle her şeyiyle

Küçüldü gerçekten


Ey kardeş

Milletinin ne önemi var

Irkının

Dininin

Hepimizi aynı tanrı

Hepimizi aynı Allah yarattı

Hepimizi insan yarattı

Ama o insan kafa tuttu tanrısına

Dedi ki senin yerin

Benim yerim

Ama sadece oldu kötü bir taklit

Taklit etti klonladı

Taklit etti öldürdü

Taklit etti yaşam vermek için

Yaşam aldı daha çok

Yaşayabilmek için


Kaç yıl oldu be kardeş

Dünya yaşamında kaç yıl

Nerede o genç umutlu

Yağız dolu saf iyimser bakışlar

Nerede o sporlu diri vücutlar

Nerde o iyi niyetli düşünceler

Kime sorsan ey kardeş

Şıtrase cadde mi yoksa

Stres mi desen

Gergin mi yoksa

Sinir mi desen

Aşk mı yoksa

Evlilik mi desen

Özgürlük mü yoksa

Mecburiyet mi desen

Savaş mı yoksa

Galibiyet mi desen

Daha desen desen desen


Kaç yıl oldu be kardeş

Kaç yaşındasın

Kaç kere kaç yıl yaşasan

Karesini alsan çarpsan bölsen

Hala matematiği niçin öğrendiğini bilmesen

Desen ki boşuna okumuşsunuz

Boşuna okudun o kitapları

Hayallerime daldım

Gerçeklerimi unuttum desen

Heyhat desen

Berbat desen

Ikınsan inlesen ağlasan

Yarına baksan inanmasan

Sorumsuzum desen

Sorumluluk almayı hatırlamasan

Ve sonrasında

Kaç yıl oldu be kardeş

Kaç yıl yaşadın

Kaç bin kere umut ettin

Yarınlar için diye sorsan

Kendine

Ne yaptın be kardeş

Diye sorsalar sana

Ne diyebilirsin ki cevaben

Ancak dersin ki

Yaşarım - yaşadım

Çünkü ben insanim


Kaç yıl oldu be kardeş

Kaç yaşındasın


20/12/06

BURSA
 

 
Toplam blog
: 631
: 293
Kayıt tarihi
: 10.04.11
 
 

Eric'i külden yarattım. Tamamıyla benim eserim. Söyleyeceği çok sözü, söylemek istediği az sözü. ..