Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mayıs '19

 
Kategori
Şiir
 

Eylüldü

Eylüldü
Saçlarıma can verişin
Ilık rüzgardaki nazların
Martılarla birlikte alaylı bakışların
Boş bankların sessizliği
Simitçi çocukların çığlığı
Sonbahar yolculuğu
Acılarımın çoğu
Eylüldü…

İlk gördüğüm
İlk sardığım
İlk sorduğum
İlk kördüğüm
Karşı durduğum
Hayal kurduğum
Sana vardığım
Seni yorduğum
Hep Eylüldü…

Sen benim güz sınavım
Yazılı sorularım
Bütün seçeneklerim
Kalemim, silgim bir yudum suyum
Gözlerini açsan Gündüz’üm
Kapasan gecem
İki hecem, bilmecem
Duyuyor musun?
Beni senden ayıran
Yine bir sonbahardı
Eylüldü…

Bir güldü
Bülbüldü
Köz üstünde küldü
Açamadığım tüldü
Şahidimiz martılar
Kimsecikler yoktu
Hasretim bir tutam
Yanaklardan süzüldü
İçime aktı
Sanki şafaktı
Bir baktı
Kayboldu
Kaybolan aslında
Ne gözlerin
Ne gözlerim
Solan bir güldü
Eylüldü…

Acı çekmek
Gözyaşı dökmek
Yanaklardan akmak
Vardı kaderde
Kokun duruyor
Itırlarda
Esen yelde
Her yerde
Nere baksam
Kimi görsem
Seni sorsam
Kalan aslında
Bir tutam küldü
Zorluyorum
Zorluyorum!
Olmuyor!
Tek suçlu vardı
Seni benden
Beni senden
Koparan
Kaz Dağları kadardı.
Aylar, yıllar geçtikçe
Büyüyen sevdamıza karşı
Umutlar küçüldü
Başka değil
Sadece suçlu
Eylüldü…
Eylüldü…


19 Mart 2019 Salihli

Gündüz Aydın
 

 
Toplam blog
: 51
: 174
Kayıt tarihi
: 13.09.11
 
 

Emekli öğretmen, şair, yazar ve gazeteci. Geniş bilgi için (www.gunduzaydin.com) ..